اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس جمهور و دو معاونش فرا رسیدن سال هجری قمری را به مردم امارات و اقوام اسلامی تبریک گفتند.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور کشورمان، فرارسیدن سال هجری قمری را به مردم امارات و همه اقوام اسلامی تبریک و تهنیت گفت. معظم له در حساب کاربری خود در سکوی ایکس گفتند: فرارسیدن سال هجری قمری را به مردم امارات و همه اقوام اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال خواستارم که آن سال را سال خیر و برکت و آرامش در این سال قرار دهد. کشور ما، منطقه و کل جهان».

اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی رحمت الله علیه نیز این مناسبت را به مردم امارات و ملت عربی و اسلامی تبریک گفت.

اعلیحضرت در پست وبلاگی در پایگاه ایکس فرمودند: سال جدید هجری را به مردم امارات و ملت عربی و اسلامی تبریک می گوییم… خداوند آن را با خیر و آرامش و ثبات برگرداند. اعلیحضرت ادامه داد: هجرت شریف نبوی برای مسلمانان نماد آغاز… نماد حرکت و بی وقفه است… هجرت نماد فداکاری، امید و تلاش است. خداوند به همه ما توفیق دهد که در این سال جدید هجری به نفع کشور و مردم آن تلاش کنیم.

والاحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور امارات، معاون نخست وزیر و رئیس دفتر ریاست جمهوری، فرا رسیدن سال هجری قمری را به رهبری، دولت و مردم امارات و مسلمانان سراسر جهان تبریک گفت. . وی در سکوی «ایکس» نوشت: به مناسبت سال جدید هجری به رهبری، دولت، مردم و مسلمانان جهان تبریک می گویم، امیدوارم از خداوند متعال سال خیر و صلح باشد. و توسعه برای کشور عزیزمان و کل جهان».

والاحضرت شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی نیز فرا رسیدن سال هجری قمری را به رهبری فرزانه و مردم شریف کشورمان تبریک گفتند.

معظم له در صفحه خود در سکوی ایکس نوشتند: از خداوند می خواهیم که آن را به کشور ما و همه ملت های عرب و اسلامی با یمن بازگرداند، به خیر و کامیابی و سال نو مبارک.

اعلیحضرت شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون اول حاکم دبی، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در سکوی “X” گفت: سال جدید هجری که در آن ارزش ها و تمدن اسلامی خود را جشن می گیریم. و پیام بهترین های بشریت، صلوات و درود بر او باد، که به چراغ رحمت و هدایت جهان تبدیل شده است، برای رهبری و مردم امارات و ملت های عرب و اسلامی آرزوی تداوم داریم امنیت، امنیت، آرامش و رفاه و سال نو مبارک.

اعلیحضرت شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم معاون دوم حاکم دبی و رئیس شورای رسانه ای دبی در سکوی «ایکس» گفت: در سالروز هجرت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از خداوند متعال می خواهیم که آن را به این شهر بازگرداند. دولت ما و رهبری فرزانه ما و ملت های عربی و اسلامی با همه خیر و برکت.. سال نو مبارک.

حمدان بن محمد:

ما از خدا می خواهیم که آن را به کشور ما و ملت های عرب و اسلامی با یمن، خیر و کامیابی بازگرداند.

مکتوم بن محمد:

سال جدید هجری که در آن ارزش ها و تمدن اسلامی و پیام خیر بشریت را گرامی بداریم.

احمد بن محمد:

از خداوند می خواهیم که یاد و خاطره هجرت شریف را به کشور ما، رهبری فرزانه ما و ملت های عربی و اسلامی با خیر و برکت بازگرداند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا