اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

«دی بی ورلد» و «ایفیاب ترکیه» یک مرکز لجستیکی جدید تأسیس کردند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، گروه بندرهای دبی جهانی (دی بی ورلد) اعلام کرد که با گروه «ایفیاب» ترکیه، یک ادغام استراتژیک را تکمیل کرده است، پس از دریافت تأییدیه‌های نظارتی از سازمان رقابت ترکیه. بر اساس بیانیه‌ای که دیروز منتشر شد، این ادغام نقاط قوت دو بندر اصلی در دریای مرمره را جمع‌آوری کرده و یک مرکز لجستیکی جهانی جدید ایجاد می‌کند تا نقش محوری ترکیه در تجارت جهانی را تقویت کند.

بر اساس توافق «دی بی ورلد ایفیاب»، گروه بندرهای دبی جهانی 58% از سهام «ایفیابورت» را به دست می‌آورد، در حالی که گروه «ایفیاب» 42% از سهام «دی بی ورلد یاریمجا» را خواهد داشت. نام‌های جدید برای این دو بندر دریایی اصلی «دی بی ورلد ایفیاب یاریمجا» و «دی بی ورلد ایفیاب کرفیز» خواهد بود.

«دی بی ورلد ایفیاب» به تأمین تقاضای رو به رشد برای خدمات لجستیکی پیشرفته در منطقه کمک می‌کند، حجم صادرات و واردات در ترکیه را افزایش می‌دهد، و زمینه را برای رشد بخش‌های جدید فراهم می‌آورد و موقعیت کشور را به عنوان یک مرکز اصلی در زنجیره‌های تأمین بین‌المللی تقویت می‌کند.

این ادغام، فضایی به طول 2088 متر برای پهلوگیری کشتی‌ها ایجاد می‌کند و امکان حضور چندین کشتی کانتینری بسیار بزرگ را در هر دو ایستگاه به طور همزمان فراهم می‌کند.

ظرفیت سالانه کل برای جابجایی کانتینرها به بیش از دو میلیون کانتینر استاندارد می‌رسد و عملیات یکپارچه شامل خدمات پروژه‌ها و کالاهای سنگین نیز گسترش می‌یابد.

«دی بی ورلد ایفیاب» به خطوط جاده‌ای و ریلی پیشرفته دسترسی خواهد داشت و زمان‌های تحویل سریعی را برای مشتریان ارائه می‌دهد، که توسط تیمی متشکل از بیش از 900 کارشناس لجستیک برای بهبود کارایی سفرهای باربری پشتیبانی می‌شود.

سلطان احمد بن سلیم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه بندرهای دبی جهانی «دی بی ورلد» گفت: «چشم‌انداز گروه بندرهای دبی جهانی، هدایت تجارت جهانی به سوی آینده‌ای قوی‌تر، کارآمدتر و پایدارتر است و شراکت استراتژیک ما با (ایفیابورت) به توسعه این استراتژی در ترکیه، که یکی از مهم‌ترین بازارهای ما محسوب می‌شود، کمک می‌کند. ما به ادامه توسعه خدمات (دی بی ورلد ایفیاب) امیدواریم.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا