اخبار دبیاخبار دبی فارسی

دو کلاهبردار با یک تماس 194 هزار درهم کشف و ضبط کردند.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دادگاه بدوی العین دو جوان را به پرداخت 194000 درهم به مردی ملزم کرد که با فریب و حیله ضبط شده و علاوه بر جبران خسارات مادی و معنوی وی به مبلغ 6000 درهم هم جریمه شد.

در جزئیات، مردی علیه دو جوان شکایت کرد و خواستار مکلف شدن آنها به پرداخت 194 هزار درهم مشترک و جبران خسارات وارده به وی به مبلغ 6000 درهم شد. با استفاده از روش های اغفال و حیله، مبلغ مطالبه را کشف و ضبط کردند و در حالی که حضور نداشتند محکوم کیفری شدند.

دادگاه به نوبه خود تصریح کرد: آنچه از رسیدگی به حکم کیفری مشخص می شود این است که متهمان به اتهام توقیف وجه متعلق به بزه دیده (شاکی پرونده حاضر) با استفاده از کلاهبرداری محکوم شده اند. روشی که در آن قربانی فوق الذکر آنها را به این باور رساند که برای یکی از آژانس ها کار می کنند، این امر باعث فریب قربانی و وادارش به تسلیم می شود.

دادگاه خاطرنشان کرد که متهمان علیرغم اعلام قانونی برای طرح دعوی با هرگونه دفاعیات یا دفاعی که ممکن است به آن تحمیل شود، حاضر نشدند و تبرئه آنها از مبلغ ضبط شده برای دادگاه ثابت نشد. 194 هزار درهم و لذا بدهی متهمان همچنان در تصرف شاکی با مبلغ مطالبه است.

دادگاه در خصوص تقاضای الزام خوانده به پرداخت مبلغ 6000 درهم به عنوان غرامت خسارت وارده به شاکی عنوان کرد که اشتباه متهم به شرح فوق محرز بوده و منجر به خسارت مادی و معنوی شده است که به وکالت شاکی نه. بهره مندی از مبلغ ضبط شده و احساس درد روحی وی در اثر اقدامات متهمان و وجود رابطه سببی بین خطا و خسارت، متهم شرعاً مکلف به جبران آن خسارت می باشد. دادگاه این غرامت را 6000 درهم برآورد کرده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا