اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

دو میلیون بهره مند از طرح تابستانی «امور اسلامی»

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، رئیس سازمان امور اسلامی، اوقاف و زکات اعلام کرد که بیش از 5000 مسجد، مرکز و حلقه قرآنی در برنامه تابستانی این سازمان در سال جاری مشارکت دارند و بیش از 2550 امام، معلم، ناظر و کارمند برای ارائه ابتکارات این برنامه که بیش از 2 میلیون نفر را در سراسر کشور هدف قرار داده است، تخصیص یافته‌اند.

به طور مشخص، سازمان امور اسلامی، اوقاف و زکات برنامه تابستانی خود را با عنوان “ابتکارات تابستانی ایمن” از 15 جولای تا 15 آگوست امسال اجرا می‌کند. این برنامه شامل چندین ابتکار متناسب با همه اعضای خانواده با روش‌های پیشرفته است – از نظر محتوا، انتخاب، ثبت‌نام، حضور، مراقبت و نظارت – و با اهداف و اصول امارات همسو است، به ویژه در زمینه سرمایه‌گذاری در جوانان و تقویت ارزش‌های اجتماعی ریشه‌دار.

رئیس این سازمان تأکید کرد که برنامه تابستانی امسال ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی دارد، از جمله برگزاری آن در مساجد، مراکز و موسسات دینی، پلتفرم‌های قرآنی و مجالس محلی که در جامعه جایگاه ویژه‌ای دارند و فضای امنی را ایجاد می‌کنند.

او گفت که برنامه تابستانی حاصل کار، مطالعات و مشارکت‌های اجتماعی است تا از بسیاری از چالش‌های نگران‌کننده مانند تسلط رسانه‌های اجتماعی بر ذهن کودکان، اعتیاد به بازی‌های الکترونیکی و پر کردن اوقات فراغت آنها جلوگیری شود تا قربانی بیکاری، رفتارهای نادرست و افکار منفی خارجی نشوند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا