اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیورزشی

دوره جدید جام جهانی اسب دوبی از 5 آوریل آینده آغاز می شود

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، باشگاه ریسینگ دبی اعلام کرد که دوره جدید مسابقات جام جهانی دبی در بیست و نهمین دوره خود، در تاریخ 5 آوریل 2025 یک هفته دیرتر از تاریخ معمول خود برگزار می شود و این به معنای پایان یک هفته برجسته از جشن های عید فطر است. در سراسر کشور.

این باشگاه از اضافه شدن دو روز به برنامه کارناوال مسابقه دبی برای فصل 2024/2025، شامل 16 عصر مسابقه و راه اندازی یک لوگو و هویت جدید برای کارناوال که با روندهای معاصر و چشم انداز جدید سازگار است، فاش کرد. از رویداد.

شیخ راشد بن دلموک آل مکتوم، رئیس هیئت مدیره باشگاه مسابقه دوبی، گفت که در چارچوب چشم انداز اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی، خداوند حفظ کند. او، جام جهانی دبی به اوج جدیدی از پیچیدگی رسیده است، تأثیر اشتیاق و تعهد حضرتعالی به این ورزش نه تنها به ارتقای جایگاه جام محدود می شود، بلکه به قرار گرفتن دبی در نقشه جهانی اسب دوانی کمک می کند. تلاش های خالصانه حضرت عالی منجر به تحکیم همکاری های بین المللی بین طرف های صنعتی، گرد هم آوردن بهترین اسب ها و افزایش سرعت رشد و توسعه این ورزش شده است.

وی افزود که علاقه اعلیحضرت به صنعت مسابقات اتومبیل رانی از طریق ایجاد امکانات خدماتی مدرن، ارائه مفاهیم برای مسابقات نوآورانه و حمایت از برنامه های آموزشی و آموزشی مشهود است که به نوبه خود منجر به ظهور رقبای جهانی شد، در حالی که تأثیر اعلیحضرت فراتر از آن است. پیست مسابقه، برای تأثیرگذاری بر چشم انداز فرهنگی و اقتصادی گسترده تر دبی و تبدیل آن به یک مقصد اصلی برای علاقه مندان به مسابقات اسب دوانی و حرفه ای ها در سراسر جهان.

وی گفت که جام جهانی دبی یکی از بهترین رویدادهای ورزشی و اجتماعی در دبی است و از زمان اولین راه اندازی آن در سال 1996 سال به سال رشد خود را حفظ کرده است و ما مشتاقانه منتظر استقبال از بهترین اسب ها، جوکی ها، مربیان و مالکان هستیم. در سراسر جهان به میدان مسابقه در تاریخ جدید برای نسخه بعدی در 5 آوریل 2025.

شیخ رشید با توجه به تغییرات در ساختار کارناوال بر اهمیت افزودن دو روز به کارناوال مسابقه دبی در فصل آینده در میدان میدان مسابقه تاکید کرد که فرصت های بیشتری را برای اسب های محلی و کسانی که از خارج از کشور می آیند فراهم می کند و این در راستای است. با این اعتقاد که کارناوال مسابقه ای دبی به ابزاری ضروری در توسعه صحنه اسب دوانی تبدیل شده است.

فصل جدید مسابقه از 8 نوامبر در میدان مسابقه میدان آغاز می شود، در حالی که اولین عصر از چهار عصر اصلی در 20 دسامبر با نام “جمعه جشن” آغاز می شود و شامل یک بسته متمایز از مسابقات است که برجسته ترین آنها مکتوم است. مسابقه مایل (کلاس 2) با جایزه ای بالغ بر یک میلیون درهم.

دومین شب اصلی کارناوال، “جمعه مد” در 24 ژانویه آینده است و با مسابقات همه رده ها، رهبری مسابقه دسته اول، “چالش آل مکتوم”، با جایزه 3.68 میلیون درهم برگزار می شود که برنده را تضمین می کند. حضور در جام جهانی دبی در چارچوب سیستم تشویقی برای شرکت در جام را تایید کرد.

سومین شب اصلی “Super Saturday” است که توسط هواپیمایی امارات حمایت مالی می شود و در 1 مارس 2025 در مراسمی برگزار می شود که شامل مسابقه “Maktoum Classic” (کلاس 2) است، که مسابقه دیگری است که برنده را تضمین می کند. فرصتی برای شرکت در چهارمین و عصر پایانی جام جهانی دبی.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا