اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

دهمین نشست جهانی اقتصاد سبز از دوم اکتبر آغاز می شود

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، جلالتمآب سعید محمد الطایر، نایب رئیس شورای عالی انرژی در دبی، مدیر عامل و مدیر عامل اداره برق و آب دبی و رئیس سازمان جهانی اقتصاد سبز، اعلام کرد که دهمین نشست اجلاس جهانی اقتصاد سبز برگزار خواهد شد. در تاریخ 2 و 3 اکتبر 2024 در مرکز تجارت جهانی دبی با شعار “توانمندسازی تلاش های جهانی: ایجاد فرصت ها و توسعه محرک” برگزار می شود.

این اجلاس که توسط شورای عالی انرژی دبی، سازمان برق و آب دبی و سازمان جهانی اقتصاد سبز سازماندهی شده است، همچنان بر اساس نتایج جلسات قبلی با تقویت کار مشترک بین همه ذینفعان است.

جلالتمآب سعید آل طائر گفت: اجلاس جهانی اقتصاد سبز از زمان آغاز به کار، تحت حمایت سخاوتمندانه اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، خداوند او را حفظ کند. 2014، با ارائه یک پلت فرم جهانی پیشرو که گروه نخبه ای از کارشناسان، سهامداران و تصمیم گیرندگان را در بخش های انرژی، اقتصاد، تغییرات آب و هوایی و تصمیم گیرندگان گرد هم می آورد، به حمایت از تلاش های جهانی با هدف دستیابی به تعادل بین توسعه اقتصادی و پایداری محیط زیست کمک کرده است. تامین مالی سبز از سراسر جهان برای تبادل دانش و تجربیات، تقویت مشارکت ها و بحث در مورد سیاست ها و راه حل های آینده نگر که دسترسی به اقتصاد سبز پایدار را تسریع می بخشد، علاوه بر این، نقش پیشگام امارات متحده عربی در تقویت همکاری های جهانی را افزایش می دهد مقابله با تغییرات آب و هوایی و همچنین تلاش های دبی برای ارتقای توسعه جامع و پایدار و گذار به اقتصاد سبز.

جلسه دهم این اجلاس بر روی تعدادی از موضوعات کلیدی از جمله کربن زدایی، آخرین تحولات در انرژی های پاک (از جمله هیدروژن سبز و ذخیره انرژی)، امور مالی آب و هوا، اقتصاد دایره ای، استفاده از فناوری برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، و نقش جوانان در اقدام اقلیمی، علاوه بر … مسائل آب و غذا.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا