اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

دمای هوا در دو منطقه به 50 درجه سانتیگراد رسید

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، به نقل از مرکز ملی هواشناسی، بالاترین دمای ثبت شده در کشور امروز شنبه ٥٠.٦ درجه سانتیگراد بود که در منطقه الظفره، در مزیرعه در ساعت ١٥:١٥ و در پاسگاه مرزی جزیره (منطقه الظفره) در ساعت ١٦:١٥ به وقت محلی امارات ثبت شده است.

مرکز هواشناسی پیش بینی می کند که فردا هوا صاف و گاهی مه آلود خواهد بود. ابرهای پایین صبحگاهی در سواحل شرقی دیده می شوند. دما به تدریج کاهش می یابد و شب تا صبح فردا هوا مرطوب خواهد بود، احتمال تشکیل مه یا مه نسبتاً کم در مناطق ساحلی و داخلی وجود دارد. بادها از جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت کم تا متوسط وزیده و گاهی به حدی افزایش می یابند که باعث برخاستن گرد و خاک می شوند. سرعت بادها بین ١٥ تا ٢٥ کیلومتر بر ساعت است و در دریا به ٤٠ کیلومتر بر ساعت نیز می رسد. دریای خلیج فارس و دریای عمان نیز دارای امواج کم تا متوسط خواهد بود.

همچنین پیش بینی می شود که فردا هوا همچنان صاف و گاهی مه آلود باشد و ابرهای پایین در سواحل شرقی صبحگاهی دیده شوند. احتمال تشکیل ابرهای همرفتی بعد از ظهر در شرق وجود دارد. شب تا صبح سه شنبه هوا مرطوب خواهد بود و احتمال تشکیل مه یا مه نسبتاً کم در برخی مناطق ساحلی و داخلی وجود دارد. بادها از شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت کم تا متوسط وزیده و گاهی به حدی افزایش می یابند که باعث برخاستن گرد و خاک به ویژه در شرق می شوند. سرعت بادها بین ١٥ تا ٢٥ کیلومتر بر ساعت است و در دریا به ٤٠ کیلومتر بر ساعت نیز می رسد. دریای خلیج فارس و دریای عمان نیز دارای امواج کم تا متوسط خواهد بود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا