اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

دستگیری باند سرقت لپ‌تاپ‌ در شارجه

پلیس شارجه روز پنج‌شنبه از دستگیری یک باند چهار نفره عرب خبر داد که به سرقت ۱۸۴۰ لپ‌تاپ به ارزش بیش از یک میلیون درهم متهم شده‌اند. این باند کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع سرقت به دام افتادند.

بر اساس گزارش‌ها، یکی از قربانیان که کارمند یک شرکت خدمات حمل و نقل است، در حال تحویل لپ‌تاپ‌ها بود که باند به او در یک منطقه صنعتی نزدیک شد و وانمود کردند که افسر پلیس هستند. قربانی پس از این که متوجه شد فریب خورده است، به پلیس گزارش داد.

پلیس شارجه بلافاصله پس از دریافت گزارش کلاهبرداری از اتاق عملیات مرکزی، عملیات ردیابی و دستگیری مظنونان را آغاز کرد. سرهنگ عبدالرحمن ناصر الشمسی، معاون اداره تحقیقات جنایی پلیس شارجه، اظهار داشت: “پس از تایید اطلاعات، تیمی از افسران به سرعت تحقیقات را آغاز کردند.”

وی افزود: “با توجه به اطلاعات جمع‌آوری شده، مظنونان شناسایی و تحت نظارت قرار گرفتند تا قبل از دستگیری و تحویل به مراجع قضائی، تمام جوانب بررسی شود.”

پلیس شارجه از شهروندان خواسته است تا هوشیار باشند و هرگونه فعالیت مشکوک یا رفتار غیرعادی در محله‌های خود را گزارش دهند. برای موارد اضطراری، ساکنان می‌توانند با شماره ۹۹۹ تماس بگیرند و برای موارد غیر اضطراری از شماره ۹۰۱ استفاده کنند. همچنین، کانال‌های آنلاین نیز برای گزارش‌های عمومی در دسترس هستند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا