اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

در برابر محمد بن راشد، 20 عضو جدید دادستانی عمومی دبی سوگند قانونی را ادا کردند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، در حضور عالیجناب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نایب رئیس دولت و نخست وزیر و حاکم دبی (خداوند او را حفظ کند) و با حضور عالیجناب شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون دوم حاکم دبی، 20 عضو جدید دادستانی عمومی دبی سوگند قانونی را در ساختمان اتحاد در دبی ادا کردند.

عالیجناب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به اعضای جدید دادستانی خوشامد گفت و برای آنها در انجام وظایف شان آرزوی موفقیت کرد و آنها را به انجام رسالت خود به بهترین شکل فرا خواند، چرا که نقش آنها در بالا بردن کلمه قانون و تأکید بر حاکمیت آن با صداقت و احساس مسئولیت در قبال جامعه و همه افراد آن بسیار مهم است و هدف اصلی آنها باید تحقق عدالت باشد تا امنیت جامعه حفظ و مبنای پیشرفت و شکوفایی آن تقویت شود.

ایشان اعضای جدید دادستانی را به ادامه توسعه توانمندی های خود فرا خواند تا با تحولات سریع جهانی و چالش های ناشی از آن به بهترین نحو مواجه شوند و کارآمدی بالایی در برخورد با آنها داشته باشند، چرا که نظام قانونی نقش مهمی در این زمینه دارد.

ایشان همچنین به اعضای جدید دادستانی توصیه کرد که همواره الگوی خوبی در نهادینه کردن مبانی عدالت و ارتقای ارزش های صداقت، امانت داری و حرفه گرایی در اجرای قوانین باشند، در چارچوب نظامی یکپارچه که هدف آن حفاظت از حقوق و تضمین کرامت انسانی است.

مراسم ادای سوگند با حضور محمد ابراهیم الشیبانی، نایب رئیس شورای قضایی دبی، مستشار عصام عیسی الحمیدان، دادستان کل امارت دبی و دکتر عبدالله سیف السبوسی، دبیرکل شورای قضایی دبی برگزار شد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا