اخبار دبیاخبار دبی فارسی

دبی 6 ورزشکار «مقیم» را به المپیک پاریس می‌دهد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، شورای ورزش دبی فاش کرد که شش ورزشکار مقیم دبی به بازی های المپیک 2024 که از 26 ماه جاری تا 11 آگوست آینده به میزبانی پاریس، پایتخت فرانسه برگزار می شود، راه یافته اند.

این شش ورزشکار عبارتند از: تانیشا کلیفورد کراستو هندی در بدمینتون، علاوه بر یزان البواب فلسطینی، محمد احمد درانی پاکستانی، رعنا سعدالدین سودانی، کارن بلبیسی اردنی و کریستینا راش اریتره ای در شنا.

این شورا در بیانیه ای اعلام کرد: ابتکارات ورزشی و مسابقاتی که در طول سال به طور مستمر در دبی برگزار می شود به صلاحیت شش ورزشکار متولد و مقیم دبی کمک کرد.

تانیشای هندی متولد دبی پس از بهره مندی از تلاش های شورای ورزش دبی در راه اندازی برنامه “Badminton Time Dubai” که به او فرصت تمرین و تمرین این را داد، برای نمایندگی کشورش در مسابقات بدمینتون المپیک شرکت خواهد کرد. ورزش کند و در آن پیشرفت کند تا اینکه کارت شرکت در المپیک را گرفت.

پدر این بازیکن هندی در این بیانیه تایید کرد که وجود امکانات تمرینی طراحی شده بر اساس بالاترین استانداردها، مراقبت و پشتیبانی از بخش ورزش در آکادمی ها و مدارس و کیفیت عالی آموزش متناسب با زمان دانش آموزان. به دخترش این فرصت را داد که ساعت های زیادی در روز تمرین کند و از وجود مسابقات در طول سال و در همه سطوح بهره مند شود و همچنین حضور مربیان و متخصصانی که در دادن تجربیات لازم به دخترش کمک کردند.

شناگران اردنی، کارن بلبیسی، و شناگران اریتره، کریستینا راش، از دوران جوانی در آکادمی همیلتون دبی، که در مجموعه ورزشی حمدان مستقر بود، تمرین می‌کردند، جایی که شنا را آموختند و تا زمانی که نماینده کشورشان بودند، پیشرفت کردند. در المپیک یزان البواب فلسطینی، محمد درانی پاکستانی و رعنا سعدالدین نیز از مرحله غنچه در آکادمی سپیدو دبی تمرین می کنند و این پنج شناگر تاکنون در تمامی رده های سنی که در ورزشگاه حمدان برگزار می شود با هم به رقابت پرداخته اند.

ورزشکاران واجد شرایط با قهرمانی در مسابقات مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی با آکادمی هایی که در دبی تمرین می کنند، عناوین و مدال های زیادی کسب کردند تا اینکه توانستند بلیت حضور در المپیک را رزرو کنند.

شورای ورزش دبی تایید کرد که دبی به مقصد مطلوب بهترین آکادمی های بین المللی تبدیل شده است تا مقر آنها باشد و همچنین ایستگاه اصلی قهرمانان جهان در رشته های مختلف ورزشی برای آموزش و برپایی کمپ های بین المللی برای آمادگی برای رقابت در تورنمنت های مختلف بین المللی است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا