اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

دبی در حال آماده شدن برای رهبری جهانی در تحرک هوشمند و پاک است

به گزارش توئیتر دبی به نقل از خبرگذاری البیان، وب سایت های Yahoo Finance و Verdict تأیید کردند که دبی در حال آماده شدن برای رهبری جهانی در تحرک هوشمند و پاک است، زیرا وسایل نقلیه خودران، وسایل نقلیه الکتریکی و هواپیماهای بدون سرنشین بخش تحرک را به سمت افق های جدید نوآوری هدایت می کنند و در دبی این فناوری های جدید یک محیط حمایتی پیدا می کنند. برای انجام بیشتر از طریق آزمایش و توسعه، امارت به عنوان یک مرکز نوآوری جهانی در این زمینه های فنی ظهور می کند.

این دو سایت بیان کردند که منطقه خاورمیانه به دلیل اهمیت روزافزون آن در بازار جهانی حمل و نقل شناخته شده است، زیرا اولویت سرمایه گذاری در بخش انرژی بوده است، زیرا کشورهایی مانند امارات در حال بازتعریف خود به عنوان مراکز نوآوری پیشرو در جهان هستند. علاقه مند به اجرای آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی است.

به لطف یک محیط نظارتی با هدف تسهیل آزمایش و پذیرش وسایل نقلیه الکتریکی، وسایل نقلیه الکتریکی و هواپیماهای بدون سرنشین، با مناطق اقتصادی نوآورانه مانند دبی سیلیکون واحه محیطی ایده آل برای کارآفرینان مبتکر جهان دبی در خط مقدم موج جدید تحرک قرار دارد.

این دو سایت خاطرنشان کردند که بازار جهانی حمل‌ونقل در آستانه یک تحول عظیم با پذیرش وسایل نقلیه الکتریکی در مقیاس وسیع‌تر است و کاربردهای بالقوه وسایل نقلیه خودران و پهپادها به طور جامع‌تری بررسی می‌شوند.

بازار در سال‌های اخیر کند بوده است، به دلیل مشکلات زنجیره تامین، از جمله کمبود جهانی نیمه هادی، که تعداد خودروهای موجود در بازار را محدود کرده است. با این حال، با افزایش سرعت پیشرفت تکنولوژی، انتظار می رود بازار شاهد رشد جدیدی باشد.

منطقه خاورمیانه و آفریقا پتانسیل زیادی برای بازار حمل و نقل نشان می دهد و انتظار می رود تعهد مناطق خاورمیانه به کاهش انتشار کربن و تنوع گزینه های حمل و نقل عامل اصلی این رشد باشد.

بر اساس داده های جهانی، ثبت نام خودروهای جدید در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس 46 درصد از کل منطقه خاورمیانه و آفریقا را تشکیل می دهد که نشان دهنده اهمیت روزافزون این منطقه برای بازار جهانی خودرو است. امارات در خط مقدم است. در دبی، قوانین استفاده از خودروهای الکتریکی را در سراسر شهر تسهیل می‌کند.

Hansan Negrez، مدیر عامل Al-Futtaim Electric Mobility، اشاره می کند که انتظار می رود بازار خودروهای الکتریکی در امارات متحده عربی تا سال 2028 سالانه 30 درصد رشد کند که نشان دهنده رشد قابل توجه و پتانسیل بالای بازار است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا