اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

خورفکان قهرمان لیگ فوتبال الکترونیکی شد

باشگاه خورفکان قهرمان لیگ فوتبال الکترونیکی امارات شد. این موفقیت در اولین دوره مسابقات لیگ فوتبال الکترونیکی امارات 2024 که توسط اتحادیه امارات برای ورزش‌های الکترونیکی در شارجه از 19 تا 28 ژوئیه برگزار شد، به دست آمد.

علی الحمادی، بازیکن باشگاه خورفکان، با پیروزی 6 بر 5 مقابل احمد حسن از باشگاه العین در فینال، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. همچنین احمد السویدی از باشگاه النصر در جایگاه سوم قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر مهند المسماری از شباب الاهلی را شکست داد.

در این مسابقات، 186 بازیکن از 11 باشگاه مختلف شرکت کردند که شامل النصر، الوصل، شباب الاهلی، الجزیره، العین، عجمان، خورفکان، اتحاد کلباء، بنی یاس، البطائح و الفجیره بودند.

لیگ در دو گروه «الف» و «ب» برگزار شد. خورفکان با کسب 30 امتیاز در صدر گروه اول قرار گرفت و العین با 26 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد. همچنین النصر و شباب الاهلی به ترتیب با 25 و 23 امتیاز به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

در نیمه‌نهایی، خورفکان با نتیجه 10 بر 1 بر شباب الاهلی غلبه کرد و العین نیز با نتیجه 5 بر 4 از سد النصر عبور کرد.

سعید علی الطاهر، دبیر کل اتحادیه امارات برای ورزش‌های الکترونیکی، از موفقیت این دوره ابراز خوشحالی کرد و گفت: «مشارکت 186 بازیکن نشان‌دهنده علاقه روزافزون جوانان به این بازی است.» او همچنین تأکید کرد که برگزاری این دوره نقطه عطفی برای این بازی و باشگاه‌ها خواهد بود و به کشف استعدادهای جدید و ایجاد هیجان در میان تماشاگران کمک خواهد کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا