اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

خطوط هوایی امارات مسافران خود را با 45 میلیون قطعه شکلات نوازش می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، شرکت هواپیمایی امارات، بزرگترین شرکت هواپیمایی بین‌المللی در جهان، اعلام کرد که در سال گذشته 45 میلیون قطعه شکلات لوکس را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا همزمان با جشن جهانی، حس لوکس بیشتری را به تجربه سفر آنها در کلاس‌های مختلف اضافه کند. روز شکلات که هر سال در 7 جولای است.

خوط هوایی امارات برای افزایش تجربه سفر با «تعالی ماندگار»، شکلات های لوکس را به عنوان بخشی از خدمات غذایی متمایز به مسافران در همه کلاس ها به 140 مقصد در سراسر جهان ارائه می دهد.

در طول سال گذشته، این شرکت 36.3 میلیون قطعه شکلات در کلاس اقتصادی ارائه کرد، در حالی که مشتریان کلاس اقتصادی ممتاز که اخیراً راه اندازی شده است، از 322000 قطعه شکلات در کلاس تجاری لذت برده اند، در حالی که مشتریان درجه یک از 8.2 میلیون قطعه شکلات لذت برده اند فرصتی برای… با 122000 جعبه بزرگ شکلات مجلل از چشیدن طعم های بی نظیر شکلات و بردن آنها با خود لذت ببرید.

خطوط هوایی امارات همکاری نزدیکی با گروهی از معروف‌ترین تولیدکنندگان شکلات لوکس از سراسر جهان دارد و هر برند شکلات را به مدت سه ماه در هواپیما ارائه می‌دهد تا مشتریانی که در حال حاضر از شکلات لوکس فرانسوی «Valrhona» لذت می‌برند، خوشایند باشند در سال 1922 توسط آلبریک ژیرونه، شیرینی‌ساز و شیرینی‌ساز در فرانسه تأسیس شد و در سطح بین‌المللی به‌عنوان انتخاب مطلوب سرآشپزها و خبره‌های شکلات شناخته می‌شود.

خطوط هوایی امارات با Valrhona وارد همکاری شده است تا جعبه های شکلات لوکس را برای مشتریان درجه یک آماده کند که بعد از صرف غذا در هواپیما سرو می شود.

خطوط هوایی امارات همچنین با مشهورترین تولیدکنندگان شکلات از سراسر جهان از جمله Bateel، Coco Jalila و Forrey & Galland از امارات، Godiva از بلژیک و Butlers از ایرلند “Canonica” و “Newhouse” از سوئیس، “Bacari” همکاری می کند. از اکوادور، و “Hotel Chocolate” از بریتانیا.

خطوط هوایی امارات توضیح داد که برندهای شکلات را با توجه به فاکتورهای زیادی انتخاب می کند، از جمله کیفیت، تمایز و طعم محتوای انواع مختلف، خواه شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات سفید، بنبون، پرالین یا ترافل و همچنین خامه ای. گاناش یا پر کردن میوه های با طراوت، علاوه بر مولفه اصلی طعم، شهرت برند، سازگاری محصولات آن با روندهای جدید و منابع پایدار.

مشتریان خطوط هوایی امارات در تمام کلاس هایی که می خواهند شکلات بخورند می توانند از خوردن شکلات و شکلات داغ در منوی غذا از منو لذت ببرند.

در پروازهای طولانی مدت، این شرکت همچنین تخته های شکلات و آبنبات چوبی شکلاتی را برای کودکان در مواقع خاص ارائه می دهد. علاوه بر این، این ایرلاین در سالن هوایی هواپیمای ایرباس A380، انواع شیرینی های گیاهی و غیر گیاهی مانند M&Ms، کیک شکلاتی و تکه های شکلات را ارائه می دهد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا