اخبار دبی

خطوط هوایی امارات سالانه بیش از 45 میلیون قطعه شکلاتخطوط هوایی امارات سالانه بیش از 45 میلیون قطعه شکلات لوکس را به مشتریان خود ارائه می دهد لوکس را به مشتریان خود ارائه می دهد

شرکت هواپیمایی امارات، بزرگترین شرکت هواپیمایی بین‌المللی در جهان، فاش کرد که سال گذشته 45 میلیون قطعه شکلات لوکس را در اختیار مشتریان خود قرار داد تا تجربه‌ای مجلل به تجربه سفر در کلاس‌های مختلف، همزمان با جشن جهانی شکلات اضافه کند. روز، که در 7 ژوئیه می افتد. هر سال.
خطوط هوایی امارات برای افزایش تجربه سفر با «تعالی ماندگار»، شکلات های لوکس را به عنوان بخشی از خدمات غذایی ویژه ای که به مسافران در همه کلاس ها به 140 مقصد در سراسر جهان ارائه می دهد، ارائه می دهد. در طول سال گذشته، این شرکت 36.3 میلیون قطعه شکلات در کلاس اقتصادی ارائه کرد، در حالی که مشتریان کلاس اقتصادی ممتاز که اخیراً راه اندازی شده است، از 322000 قطعه شکلات در کلاس تجاری لذت بردند، مشتریان از 8.2 میلیون قطعه شکلات لذت بردند … آنها این فرصت را دارند که از چشیدن طعم های بی نظیر شکلات لذت ببرند و 122000 جعبه بزرگ شکلات مجلل را با خود ببرند.
خطوط هوایی امارات همکاری نزدیکی با مجموعه‌ای از معروف‌ترین تولیدکنندگان شکلات لوکس از سرتاسر جهان دارد و هر برند شکلات را به مدت 3 ماه در هواپیما ارائه می‌کند تا مشتریانی که در حال حاضر از شکلات لوکس فرانسوی – Valrhona لذت می‌برند، لذت ببرند .
Valrhona در سال 1922 در فرانسه توسط آلبریک ژیرونه، شیرینی‌ساز تأسیس شد و در سراسر جهان به عنوان انتخاب مطلوب سرآشپزهای برجسته و خبره‌های شکلات شناخته می‌شود. خطوط هوایی امارات با Valrhona همکاری کرده است تا جعبه های شکلات لوکس را برای مشتریان درجه یک آماده کند که بعد از غذا در هواپیما سرو می شود.
خطوط هوایی امارات همچنین با مشهورترین تولیدکنندگان شکلات از سراسر جهان از جمله Bateel، Coco Jalila و Forrey & Galland از امارات متحده عربی، Godiva از بلژیک و Butlers از ایرلند “Canonica” و “Newhouse” از سوئیس همکاری می کند. Bacari» از اکوادور و «Hotel Chocolate» از بریتانیا.
شرکت حمل کننده برندهای شکلات را با توجه به عوامل زیادی انتخاب می کند، از جمله کیفیت، تمایز و طعم محتوای انواع مختلف، اعم از شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات سفید، بنبون، پرالین یا ترافل، و همچنین گاناش خامه ای یا پر کردن میوه های با طراوت. علاوه بر مولفه اصلی طعم و بافت و شهرت این برند با روندهای جدید و منابع پایدار همخوانی دارد.
مشتریان خطوط هوایی امارات در تمام کلاس هایی که می خواهند شکلات بخورند می توانند از خوردن شکلات و شکلات داغ موجود در منوی غذا از منو لذت ببرند.
در پروازهای طولانی مدت، این شرکت همچنین در مناسبت‌های خاص، تخته‌های شکلات و آبنبات‌های شکلاتی را برای کودکان ارائه می‌کند. علاوه بر این، این ایرلاین در سالن هوایی هواپیمای ایرباس A380، انواع شیرینی های گیاهی و غیر گیاهی مانند M&Ms، کیک شکلاتی و تکه های شکلات را ارائه می دهد.
سالن‌های امارات تجربه شکلاتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند که شامل بستنی شکلاتی خانگی امارات، شکلات داغ Costa Coffee و مجموعه‌ای از خلاقیت‌های استاد آشپز امارات است. اینها عبارتند از شکلات سفید و کیک شهد میوه شور، ماکارون شکلاتی غنی، کیک شکلات تلخ خوشمزه و بسیاری دیگر.
شکلات همچنین یک ویژگی کلیدی در سالن های امارات است و مشتریان از انواع شکلات از جمله بستنی شکلاتی خانگی، شکلات داغ کاستا و مجموعه ای از خلاقیت های استاد آشپز امارات لذت می برند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا