اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

خالد بن محمد “برنامه حمایت از رشد خانواده اماراتی” را تایید کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، اعلیحضرت شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و رئیس شورای اجرایی امارت ابوظبی، «برنامه حمایت از رشد خانواده اماراتی» را که در چارچوب استراتژی ابوظبی برای کیفیت خانواده است، تصویب کرد. زندگی، و اجرای آن توسط وزارت توسعه جامعه – ابوظبی، در طی ریاست جلسه شورای اجرایی امارت ابوظبی، نظارت می شود.

هدف این برنامه افزایش رشد و ثبات خانواده اماراتی است، زیرا این خانواده محرک اصلی چرخ توسعه اقتصادی و اجتماعی در امارات است، با اجرای مجموعه ای از ابتکارات که به تقویت سیستم اجتماعی کمک می کند که از توانمندسازی جوانان حمایت می کند. ایجاد خانواده های باثبات و ارائه سیستمی که جوانان اماراتی را به ازدواج و بچه دار شدن تشویق می کند تا به ثبات برسند و انسجام جامعه را تحکیم کنند.

در این دیدار اعلیحضرت شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان تاکید کرد که خانواده اماراتی رکن اساسی در روند توسعه اقتصادی و اجتماعی است و این نشان می‌دهد که این برنامه نشان‌دهنده اهمیتی است که رهبری خردمند برای خانواده اماراتی قائل است. اشتیاق آن به ارتقاء یک محیط جوجه کشی برای آموزش مبتنی بر انسجام جامعه و انسجام خانواده است.

در این دیدار، اعلیحضرت شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان بر اهمیت تقویت مشارکت بین دولت و بخش خصوصی برای دستیابی به اهداف فرآیند توسعه جامع و پایدار تاکید کرد و خاطرنشان کرد که هدف سیستم تجاری در امارت تداوم است. توسعه محیط کسب‌وکار و افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری‌ها، با اتخاذ یک سیستم قانونی که به شرکت‌های بین‌المللی فرصت‌هایی را می‌دهد تا دامنه تجارت خود را در سطح محلی، منطقه‌ای و جهانی گسترش دهند.

این برنامه شامل شش ابتکار اصلی است که از رشد خانواده های شهروندی حمایت می کند و شهروندان را به ازدواج و بچه دار شدن تشویق می کند تا تعداد اعضای خانواده را افزایش دهد که به تقویت انسجام خانواده و جامعه کمک می کند.

دپارتمان توسعه جامعه بر این برنامه نظارت می کند که ابتکارات آن توسط تعدادی از شرکا اجرا می شود، از جمله اداره حمایت اجتماعی ابوظبی، اداره مسکن ابوظبی، و سازمان کودکستانی ابوظبی شامل بسته ای از ابتکارات است که شهروندان را تشویق می کند تشکیل خانواده های پایدار و تقویت نقش پدران در تربیت و پرورش فرزندانشان که به انسجام خانواده و شکوفایی جامعه کمک می کند.

این برنامه شامل ابتکار پیشبرد ازدواج تسهیل شده، طرح حمایت از مرخصی زایمان برای کارگران زن در بخش خصوصی، ابتکار خدمات بازدید از منزل برای حمایت از والدین جدید، و همچنین طرح هایی است که به شهروندان تازه ازدواج کرده کمک اجاره می دهد و مبلغی را از آنها کسر می کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا