اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

حیوانات خانگی در امارات پاسپورت الکترونیکی می گیرند!

محمد الزابی، کارآفرین جوان ۲۳ ساله اماراتی، به تازگی اپلیکیشنی به نام «پت ریپابلیک» (PetRepublic) راه‌اندازی کرده است که هدف آن تسهیل ارتباط کاربران با مراکز مراقبت از حیوانات خانگی در سرتاسر امارات است. او که از روش‌های سنتی مانند پرینت مدارک و گرفتن نوبت ملاقات دامپزشک خسته شده بود، این پلتفرم دیجیتال را به عنوان یک پاسپورت الکترونیکی برای حیوانات خانگی معرفی کرده که به کاربران کمک می‌کند تا خدمات مراقبت و سوابق حیوانات خود را به راحتی مدیریت کنند.

الزابی در این باره گفت: «این راه‌حل دیجیتال به دنبال جایگزینی پاسپورت‌های سنتی و دفترچه‌های واکسیناسیون است و قصد دارد یک پایگاه داده متمرکز برای اطلاعات حیوانات خانگی ایجاد کند.»

او در اواخر سال ۲۰۲۲، پس از مواجهه با چالش‌هایی در مدیریت مراقبت از حیوان خانگی خود، تصمیم به راه‌اندازی این اپلیکیشن گرفت. او اشاره کرد: «یافتن یک مرکز نگهداری از حیوانات خانگی که با برنامه و بودجه من سازگار باشد، بسیار دشوار بود و باید با چندین مرکز تماس می‌گرفتم تا قیمت‌ها و در دسترس بودن آنها را بررسی کنم.»

وی همچنین به چالش‌های موجود در صنعت نگهداری از حیوانات خانگی اشاره کرد و گفت: «یکی از مشکلات عمده، جعلی بودن مدارک و وجود پرورش‌دهنده‌های غیرمجاز است که از مدارک تقلبی و شرایط ناایمن برای فروش حیوانات استفاده می‌کنند. ما در پت ریپابلیک با ارائه خدمات و طرح‌های مختلف به دنبال حل این مشکلات هستیم.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا