اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیورزشی

جام الوثبه نخبگان را در میدان مسابقه نیوبوری جذب می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، امروز پیست باستانی نیوبوری انگلستان با راه اندازی مسابقات جام نریان الوثبه به مسافت 2000 متر شاهد ادامه فعالیت های شانزدهمین دوره جشنواره مسابقه اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان است. ، با مجموع جایزه 6 هزار پوند استرلینگ.

سری مسابقات جام نریان الوثبه با تشویق و حمایت جناب شیخ منصور بن زاید آل نهیان معاون رئیس جمهور امارات، معاون نخست وزیر و رئیس دادگاه ریاست جمهوری با هدف حمایت و اشاعه اسب اصیل عرب برگزار می شود. مسابقه در اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی، تحت نظارت جشنواره جهانی اعلیحضرت.

مسابقه ای که به اسب های اصیل عرب اختصاص داده شده است، 5 نفر از اسب های نخبه سه ساله به بالا را جذب می کند که دارای امتیاز صفر تا 90 هستند که توسط کلت “مهتاها اتبا” توسط Athba Racing، سرپرستی فیلیپ کولینگتون، و رانندگی توسط جورج وود و او. رده بندی به 87 پوند رسید و پسر “جولنار الخالدیه” در دو مسابقه شکست نخورد.

عدد مشکل

«امیرا الزمان» ساخته النجیفی ریسینگ، با نظارت جیمز اوون و رانندگی مارکو گیانی، رقم سختی خواهد بود، زیرا دختر «هلال الزمان» در تیم پرورش دهندگان امارات به پیروزی آسانی دست یافت. مسابقه سهام بیش از یک مایل در میدان مسابقه یارموث، رده بندی او را از 75 به 80 پوند افزایش داد.

اسب “باد ثروت” اثر دبورا میلهولف با سواری پت دابز با امتیاز 83 و “ویکتوریا” پر از جیمز اوون به رهبری جوکی تگان باجت با رتبه 63 که همگی زیر نظر جیمز اوون در رقابت هستند. ، همراه با اسب “Parmer Angel” توسط صاحب و مربی دی توماس، و توسط چارلی پرایس، که دارای رتبه 72 است.

این جشنواره شامل مسابقاتی برای جواهر تاج شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، جام زاید، جام والاحضرت شیخه فاطمه بنت مبارک، جام الوثبه “نریان” و مجمع جهانی اسب دوانی اصیل عرب است.

اولین مسابقات این جشنواره از ژانویه گذشته آغاز شد و در این فصل در سال 2024 مسابقات جدیدی اضافه شد و 150 مسابقه محلی و بین المللی در سراسر جهان برگزار می شود که شامل مسابقات دسته بندی شده در دسته های اول، دوم و سوم می شود.

این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و گردشگری – ابوظبی، شورای ورزش ابوظبی، آرشیو و کتابخانه ملی، شریک اصلی، و Mubadala، شریک رسمی، حمایت و حمایت می شود.

همچنین توسط مسعود نیسان، عریج العامرات، سفر عمر بن یوسف، کانال یاس، شرکت ویولا، اتحادیه زنان عمومی، انجمن اسب اصیل عرب امارات، دهکده بین المللی استقامت امارات، و باشگاه سوارکاری ابوظبی حمایت می شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا