اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

تخفیف های عمده، جوایز و سرگرمی در مراکز خرید در تابستان دبی

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، مراکز خرید در سرتاسر دبی برنامه‌ای پر از رویدادهای خانوادگی، فعالیت‌های سرگرمی و تبلیغات بی‌رقیب را نشان داده‌اند که به همه این فرصت را می‌دهد تا از فصل تابستان لذت ببرند، در چارچوب سورپرایز تابستانی دبی 2024 که توسط فستیوال‌های دبی و شرکت خرده‌فروشی سازمان‌دهی شده است. تبلیغات انحصاری به خریداران در مراکز خرده‌فروشی و مقاصد در سراسر شهر، تخفیف‌های عظیم و فوق‌العاده و فرصت‌هایی برای برنده شدن جوایز بزرگ، و اجرای موسیقی و رویدادهای سرگرمی نیز به لذت‌بخش‌تر کردن تجربه خرید کمک می‌کنند.

سیتی سنتر دیره پذیرای دوستان و خانواده‌ها است تا از طریق گروهی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده که در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته در منطقه فود سنترال از ساعت 6 بعد از ظهر تا 11 شب انجام می‌شوند، بر دمای بالا غلبه کنند. بازدیدکنندگانی که 30 درهم خرج می‌کنند می‌توانند از مجموعه‌ای از بازی‌ها لذت ببرند و جوایز فوری برنده شوند یا مهارت‌های آوازخوانی خود را با یک رویداد «کارائوکه» به نمایش بگذارند، علاوه بر این از نمایش‌های کمدی هر شب لذت ببرند.

پیشنهادات سرگرمی

سیتی سنتر میردیف به بازدیدکنندگان خانواده خود این امکان را می دهد که به صورت رایگان وارد دو نمایش سرگرمی شوند، با امکان برنده شدن جوایز فوری با صرف 200 درهم در فروشگاه های شرکت کننده. نمایش ماداگاسکار سه بار در روز بین ساعت 5 تا 9 بعد از ظهر تا 21 جولای برگزار می شود، در حالی که عموم مردم می توانند از نمایش پانداهای کونگ فو کار سه بار در روز بین ساعت 5 تا 9 بعد از ظهر از 25 جولای تا 4 آگوست لذت ببرند. در عین حال، بازیکنان جوان، علاقه مندان به ورزش های دیجیتال و دوستداران فناوری می توانند در جشنواره بازی که همه روزه از ساعت 14 تا 22 در مرکز شهر میردیف برگزار می شود، شرکت کنند و فرهنگ پر جنب و جوش بازی های دیجیتال در دبی را با حضور افراد مشهور جشن بگیرند. ، حامیان مالی و برجسته ترین برگزار کنندگان رویدادهای بازی.

خریداران همچنین می‌توانند در بازی‌های سرگرم‌کننده برای برنده شدن جوایز فوری با کمپین «جاده به جوایز» در مرکز شهر دیره و مرکز شهر میردیف شرکت کنند، که به بازدیدکنندگانی که ۱۰۰ درهم در سیتی سنتر دیره یا ۲۰۰ درهم در سیتی سنتر میردیف خرج می‌کنند، این فرصت را می‌دهد تا در بازی غول پیکر “Gumball” و برنده شدن با جوایز روزانه از جمله گوشی های هوشمند، تلویزیون های هوشمند، تبلت ها، سکه های طلا، کارت های هدیه مرکز خرید، بلیط های سینما و موارد دیگر.

شش بازدید کننده از سیتی سنتر دیره، سیتی سنتر میردیف و مرکز خرید امارات فرصت دارند هر کدام یک میلیون امتیاز اشتراک به دست آورند، زیرا بازدیدکنندگانی که 300 درهم در هر یک از سه مرکز خرید خرج می کنند می توانند تا 1 سپتامبر در شش قرعه کشی هفتگی شرکت کنند.

نمایش موسیقی و نور معروف Imagine در دبی فستیوال سیتی مال با ظاهری جدید برای فصل تابستان بازمی گردد. علاوه بر این، مسابقه Spend and Win دو خودروی لکسوس را به دو برنده خوش شانس ارائه می دهد. خریدارانی که تا 1 سپتامبر 300 درهم یا بیشتر هزینه کرده و فاکتورهای خرید را در اپلیکیشن خرید “آبی” آپلود کنند، فرصت ورود به قرعه کشی را خواهند داشت. علاوه بر این، مهمانان هتل‌های IHG در سراسر شهر بروشور فوق‌العاده‌ای پر از پیشنهادات عالی در مورد مراکز تفریحی و F&B واقع در دبی فستیوال سیتی مال دریافت خواهند کرد.

نمایش سیرک

پیشنهاد «آماده شدن برای سورپرایزهای تابستانی» در Mercato به خریداران تخفیف‌های هنگفت، قرعه‌کشی‌های هفتگی فوق‌العاده، نمایش‌های سیرک روزانه، و تجربه اسکیت رایگان تا اول سپتامبر به خریداران ارائه می‌دهد.

تابستان در سیتی واک در طول نسخه امسال دبی Summer Surprises با رویدادهای سرگرمی سرپوشیده که شامل اجرای موسیقی توسط نوازندگان با استعداد گیتار، ساکسیفون، ویولن و پیانو هر آخر هفته از ساعت 5 بعد از ظهر است، فوق العاده تر از همیشه است. علاوه بر این، خریداران می توانند از تبلیغات در زمینه ناهار خوری، خرید و تجربیات سلامتی استفاده کنند.

خریدارانی که روز را در The Outlet Village می گذرانند، می توانند از برنامه سرگرمی دبی Summer Surprises لذت ببرند، که نمایش های شبانه، از جمله نمایش سیار Candy Pop را در 17 و 18 آگوست ارائه می دهد. خریداران همچنین می‌توانند اپلیکیشن Tikt را دانلود کرده و از 5% بازگشت نقدی در قالب امتیاز Tikt برخوردار شوند.

آب نبات

بیچ جمیرا بیچ رزیدنس تا 31 آگوست با مجموعه ای از دسرهای خوشمزه که همه سلیقه ها را برآورده می کند و تبلیغات هیجان انگیز در بیش از 30 رستوران به یک مقصد دسر تبدیل می شود. علاوه بر پیشنهادهای خوشمزه، Pavilion at The Beach با Tikt همکاری کرده است تا یک تبلیغ منحصر به فرد در طول تابستان ارائه دهد، جایی که مهمانان رستوران می توانند پنج برابر امتیاز در هر یک از شش رستوران شرکت کننده کسب کنند.

پنج خریدار خوش‌شانس با انجام سه خرید از هر یک از فروشگاه‌های شرکت‌کننده در City Walk، The Beach Jumeirah Beach Residence، The Outlet Village، Al Khawaneej Walk و Bluewaters، هر کدام از شانس برنده شدن 10000 امتیاز Tikt تا 1 سپتامبر برخوردار خواهند بود. هر دو هفته یک برنده اعلام خواهد شد. علاوه بر این، خریدارانی که بیش از 500 درهم با استفاده از کارت ADCB خود در فروشگاه‌های شرکت‌کننده هزینه می‌کنند، می‌توانند با واجد شرایط شدن در قرعه‌کشی دیگری با 10 برنده خوش‌شانس، شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.

تا 31 آگوست سرگرمی زیادی در انتظار بازدیدکنندگان از مقاصد بیرونی دبی است، از جمله آخرین خروجی الخوانیج، آخرین خروجی ابوظبی و دبی، آخرین خروجی القدرا، السیف و پارک باکس.

دوستان و خانواده ها می توانند از اجرای موسیقی زنده و همچنین طیف وسیعی از تبلیغات انحصاری در مورد غذا و نوشیدنی، تجربه خرید، سرگرمی، لوازم آرایشی و موارد دیگر لذت ببرند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا