اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

تایید دو شرکت برای بهره برداری از آن.. “منابع انسانی و امارات” شروع به فعال سازی “سیستم پس انداز” برای کارکنان “خصوصی” را اعلام می کند.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، وزارت منابع انسانی و امارات و سازمان بورس و اوراق بهادار از اعتباربخشی «یونیت سرمایه» و «سرمایه گذاری دامن» به عنوان اولین صندوق های پس انداز برای آغاز به کار سامانه جایگزین اختیاری «سامانه پس انداز» پاداش پایان خدمت خبر دادند.

این امر مطابق با موافقت کمیته مشترک وزارتخانه و سازمان در مورد درخواست های دو شرکت پس از حصول اطمینان از انجام کلیه اسناد و الزامات نظارتی علاوه بر انطباق آنها با استانداردها و شرایط تعیین شده، امکان پذیر خواهد بود دو شرکت شروع به راه‌اندازی دو صندوق پس‌انداز برای مزایای پایان خدمت کنند و در عین حال جایگزین‌هایی برای حمایت از سرمایه و رعایت مفاد شرع اسلامی و همچنین امضای قرارداد با شرکت‌ها و پذیرش کمک‌های داوطلبانه، در چارچوب استانداردها و تعهدات سخت‌گیرانه اعمال شده توسط سازمان، آغاز کنند.
این وزارتخانه اعلام کرد که شرکت‌ها می‌توانند برای ثبت نام کارگران خود در «سیستم پس‌انداز» از طریق وب‌سایت www.lunate.com و به شماره 026927213 یا از طریق ایمیل [email protected] در ارتباط باشند همچنین می توانید از طریق ارتباط با «سرمایه گذاری دامن» از طریق وب سایت آن www.daman.ae یا از طریق تماس با شماره 046109666 یا از طریق ایمیل [email protected] ارسال کنید.
این وزارتخانه و سازمان در بیانیه‌ای مشترک که امروز منتشر شد، اعلام کردند: شرکت سرمایه‌گذاری یونیت و سرمایه‌گذاری دامن، به دلیل اینکه جزو شرکت‌های مالی پیشرو هستند، مجوز نهایی برای راه‌اندازی «برنامه پس‌انداز پاداش پایان خدمت کارکنان دولتی» را دریافت کردند. با شهرت زیاد و تجربه گسترده در مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، «این امر کارایی اجرای «سیستم پس‌انداز» و قابلیت اطمینان دستیابی به منافع مثبت برای کارگران و بهبود واقعیت مالی آنها را افزایش می‌دهد.
در این بیانیه توضیح داده شده است که «کمیته مشترک برای تسریع در اجرای تصمیم سیستم جایگزین داوطلبانه برای غرامت پایان خدمت، و تصمیم‌گیری در مورد درخواست‌های شرکت‌هایی که مایل به ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای این سیستم هستند، کار کرد. ، بر اساس استانداردهای قابل اعتماد و الزامات نظارتی، اطمینان از کارایی، قابلیت اطمینان و یکپارچگی در ارائه خدمات.”
بر اساس این بیانیه، سازوکار مشترک منوط به دریافت اعتبار یا تایید اولیه از وزارت منابع انسانی و امارات است تا پس از ارائه درخواست‌های خود، مراحل اخذ مجوز نهایی برنامه پس‌انداز از این سازمان را پس از ارائه مدارک لازم آغاز کنند. اسنادی که تکمیل درخواست و رعایت شرایط و استانداردهای تأسیس صندوق های سرمایه گذاری پاداش پایان خدمت را تأیید می کند.
این بیانیه می افزاید: «این کمیته مشتاق آمادگی، تناسب مالی و تجربه مؤسسان معتبر صندوق های پس انداز بود» که کارایی اجرای «سیستم پس انداز» را افزایش می دهد و تأثیر اقتصادی پایداری را که برای ارائه دهندگان خدمات به دست می آورد تأیید می کند. و سطح بالایی که محیط مسئولیت اجتماعی پیشرو در کشور را مشخص می کند.
وزارت منابع انسانی و امارات در وب سایت رسمی خود صفحه ویژه ای را برای «سیستم پس انداز» راه اندازی کرد که به طور دوره ای به روز می شود و حاوی جزئیات تمام پس انداز های تایید شده است.
هدف «سامانه پس‌انداز» سرمایه‌گذاری مبالغی که برای پاداش پایان خدمت کارگران بخش خصوصی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مصوب وزارت و سازمان با هدف توسعه پس‌انداز نیروی کار و بهره‌مندی از بازده سرمایه‌گذاری آنها اختصاص می‌یابد. که تاثیر اقتصادی کارفرما و کارگر را افزایش داده و از نظام اقتصادی کشور حمایت می کند.
«سیستم پس‌انداز» تضمین می‌کند که کارگران از سرمایه‌گذاری مبالغی برای پاداش پایان خدمت سود می‌برند و با سرمایه‌گذاری پس‌اندازهای خود به روشی مطمئن برای تضمین حقوق خود و دستیابی به ثبات برای خانواده‌هایشان، به مزایای مالی بیشتری دست می‌یابند فعالیت های تسهیل کسب و کار و جذب و حفظ استعدادها، علاوه بر بهره مندی از زیرساخت های قوی سرمایه گذاری و ارائه دهندگان خدمات در سیستم دارای مجوز برای مدیریت مزایای پایان خدمت کارگران، و توانایی کارفرمایان برای تمرکز بر تجاری. فعالیت ها، توسعه و ایجاد سرمایه به جای امور عملیاتی در مدیریت و پرداخت مزایای پایان خدمت، که به افزایش وفاداری شغلی کارکنان و افزایش سطح رضایت و بهره وری در کار کمک می کند.
این وزارتخانه از تمامی شرکت های بخش خصوصی خواست تا از مزایا و تسهیلاتی که این سیستم در اختیار آنها قرار می دهد، بهره مند شوند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا