اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیاقامت دبی برای ایرانیان

«تابستان دبی».. سرگرمی بیشتر و پیشنهادات شگفت‌انگیز

فعالیت‌های بیست و هفتمین دوره شگفتی‌های تابستان دبی همچنان ادامه دارد و تجربه‌های بیشتری از خرید و تفریح را به بازدیدکنندگان و ساکنان این امارت ارائه می‌دهد. این دوره با فضای شادی و نشاطی که برای تمام اعضای خانواده مناسب است، تابستان را به یکی از بهترین زمان‌ها برای کشف جاذبه‌های امارت تبدیل کرده است.

ساکنان و بازدیدکنندگان دبی می‌توانند از خرید و تخفیف‌های شگفت‌انگیز در هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری معروف، رویدادهای تفریحی و کنسرت‌ها، و رستوران‌های متنوع لذت ببرند. همچنین، فعالیت‌های جدیدی که برای همه مناسب هستند نیز ارائه می‌شوند.

مراکز خرید و بازارهای تجاری بسیاری از تخفیف‌ها را با آغاز هفته آخر پیشنهادهای روزانه که توسط مؤسسه جشنواره‌ها و خرده‌فروشی دبی تا 4 آگوست برگزار می‌شود، ارائه می‌دهند. این تخفیف‌ها شامل مجموعه‌ای از پیشنهادهای انحصاری محدود برای مدتی کوتاه بر روی طیف وسیعی از محصولات، از جمله لباس، اکسسوری، عطرها، لباس‌های ورزشی و مبلمان خانگی، و بسیاری دیگر است.

در حالی که مراکز خرید و مقاصد خرید در سطح شهر به ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات در قالب تخفیف‌های فصل تابستان که تا اول سپتامبر ادامه دارد، می‌پردازند، این هفته آخر فرصت‌هایی برای خریداران فراهم می‌کند تا از پیشنهادهای روزانه بر روی یک برند خاص در هر روز بهره‌مند شوند.

خریداران می‌توانند از میان مجموعه‌ای وسیع از عطرهای مورد علاقه از برند “ادورا” انتخاب کنند و از تخفیف‌های تا 90 درصد بر روی عطرهای ویژه در فروشگاه این برند در “سیتی سنتر مردف” بهره‌مند شوند. این امر تضمین می‌کند که همه بتوانند عطرهای ویژه‌ای را با بهترین قیمت‌ها تهیه کنند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا