اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

بویمر – توسعه های داخلی و بین المللی از طریق دبی کامرسیتی

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، توربن بوش، مدیرعامل گروه بویمر، اعلام کرد که این گروه قصد دارد در امارات متحده عربی و منطقه از طریق دبی کامرسیتی گسترش یابد. دبی کامرسیتی اولین منطقه آزاد تخصصی در حوزه تجارت دیجیتال است که زیرمجموعه سازمان مناطق اقتصادی یکپارچه دبی (DAFZA) است و بویمر آن را به عنوان گزینه ایده آل برای پشتیبانی از رشد کسب و کار خود و تقویت برنامه های توسعه ای و کارایی عملیاتی در سطح منطقه می داند.

توربن گفت که بخش لجستیک در امارات و به ویژه دبی در حال پیشرفت چشمگیری است که به شرکت های ارائه دهنده راهکارهای لجستیکی فرصت های بیشتری می دهد. از این رو، گروه بویمر قصد دارد سهم بازار خود را در منطقه از طریق ارائه راهکارها و فناوری های پیشرفته که در سطح جهانی نوآورانه هستند و به افزایش کارایی عملیاتی و تسریع در اجرای عملیات کمک می کنند، افزایش دهد.

توربن گفت که هدف گروه بویمر فقط توسعه در سطح منطقه نیست، بلکه آنها همچنین به دنبال نوآوری هستند و در عین حال به تقویت روابط موجود با مشتریان و شرکای خود در منطقه نیز اهتمام دارند. هدف این گروه این است که به عنوان بهترین شریک، خدمات عالی ارائه دهد.

وی همچنین دلایل انتخاب دبی کامرسیتی برای توسعه در منطقه را تشریح کرد. از جمله این دلایل، فضاهای اداری اختصاصی و طراحی شده برای نیازهای کاری مدرن، موقعیت استراتیگیک در دبی که دسترسی آسان برای مشتریان و کارکنان را فراهم می کند، و زیرساخت ها و امکانات پیشرفته ای است که این منطقه آزاد دارد.

توربن گفت که دبی کامرسیتی گزینه ایده آلی است که رشد و کارایی عملیاتی بویمر در منطقه را پشتیبانی می کند. حضور در این منطقه آزاد به استراتژی توسعه ای این گروه کمک خواهد کرد و خدمات و راهکارهای نوآورانه آن را تسهیل و پشتیبانی خواهد کرد.

وی همچنین به خدمات جامع لجستیکی که گروه بویمر ارائه می دهد اشاره کرد، از جمله مدیریت مواد، سیستم های لجستیکی، اتوماسیون انبارها، پشتیبانی مشتری، سیستم های پیشرفته حمل و نقل، بارگیری و طبقه بندی بار، و خدمات پس از فروش. این مجموعه خدمات با هدف افزایش کارایی عملیاتی، قابلیت اعتماد و پایداری در بخش های لجستیک، فرودگاه ها و تولید طراحی شده است.

به گفته توربن، همکاری های بویمر از جمله با فرودگاه بین المللی ابوظبی برای ارائه سیستم مدیریت بار (BHS) در ترمینال A و مسئولیت مدیریت بار در ترمینال های مسافران فرودگاه بین المللی حمد، نشان دهنده تعهد این گروه برای پشتیبانی از عملیات موثر و توسعه مداوم فرودگاه ها است.

در مجموع، این متن نشان می دهد که گروه بویمر قصد دارد با استفاده از امکانات و مزایای دبی کامرسیتی، فعالیت های خود را در امارات و منطقه گسترش دهد و با ارائه خدمات و راهکارهای پیشرفته لجستیکی، به افزایش کارایی و بهبود عملکرد در بخش های مختلف از جمله فرودگاه ها کمک کند.

GPT-4o&Web Access

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا