اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

بهداشت دبی استانداردهای جدیدی را برای خدمات درمان انکولوژی اتخاذ می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، اداره بهداشت دبی استانداردهای جدیدی را برای تنظیم ارائه خدمات تشخیصی و درمانی انکولوژی در مراکز بهداشتی مرتبط با ارائه خدمات در امارات با همکاری انجمن انکولوژی امارات در راستای اهداف و اولویت های تعیین شده توسط بهداشت دبی اتخاذ کرده است. استراتژی بخش 2026، برای رسیدن به یک سیستم بهداشتی پیشگام که باعث افزایش اعتماد به نفس بیماران و خانواده‌های آنها می‌شود و کمک می‌کند تا امارت به مدلی پیشرو در مراقبت‌های بهداشتی تبدیل شود که بهترین نتایج درمانی را به دست می‌آورد.

این مرحله به عنوان بخشی از ابتکارات و تلاش‌های مداوم این سازمان برای توسعه بخش مراقبت‌های بهداشتی در دبی و تضمین ارائه خدمات درمانی تخصصی و با کیفیت بالا است که ایمنی بیماران و کارکنان مراکز بهداشتی را که این نوع خدمات را ارائه می‌دهند، افزایش می‌دهد.

طی کارگاهی که در هتل رافلز در دبی برگزار شد، که در آن رئیس انجمن انکولوژی امارات، پروفسور حمید الشمسی، شرکت کرد، این مرجع استانداردهای جدید را برای تنظیم ارائه خدمات تشخیصی و درمانی انکولوژی که در راستای آن توسعه یافته بود، بررسی کرد. با قوانین موجود در امارات متحده عربی در این زمینه و در چارچوب بهترین استانداردها و شیوه های کنفرانس جهانی در این زمینه، با حضور تعدادی از شرکای استراتژیک و نمایندگان مراکز بهداشتی هدفمند در بخش سلامت در دبی.

مدیر اجرایی بخش مقررات بهداشتی در سازمان بهداشت دبی، دکتر مروان الملا، بر اهمیت استانداردهای جدید که در زمانی که خدمات سرطان شناسی یکی از چالش های اصلی پیش روی مقامات مسئول بهداشت در سطح جهانی است، تاکید کرد.

وی توضیح داد که استانداردهای جدید با ایجاد یک محیط رقابتی که ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی را برای بیماران سرطانی به ارائه خدمات تخصصی با کیفیت بالا ترغیب می کند، نقش موثری در ارتقاء رشد و توسعه بخش مراقبت های بهداشتی در امارات متحده عربی و به ویژه دبی ایفا خواهد کرد. مطابق با بهترین شیوه های بین المللی و به گونه ای که به ارتقای موقعیت دبی به عنوان یک مقصد پزشکی پیشرفته در سطح منطقه ای و جهانی کمک کند.

دکتر حنان عبید، مدیر بخش سیاست ها و استانداردهای بهداشتی در سازمان بهداشت دبی، گفت که استانداردهای جدید که بر بیمار به عنوان مرکز خدمات تمرکز دارد، شامل بسته ای از شرایط و الزامات مربوط به مراقبت های بالینی و مراقبت های بالینی است. ایمنی بیماران و کارگران در مرکز بهداشتی، و شاخص های اصلی کیفیت و عملکرد برای اندازه گیری و نظارت بر اثربخشی ارائه خدمات تشخیص و درمان انکولوژی و سایر الزامات مبتنی بر شواهد و بهترین شیوه ها در توسعه و بهبود تجربه درمانی برای بیماران و ارتقای سطح و کیفیت خدمات ارائه شده به آنها.

دکتر خلود آل سایق، رئیس بخش استانداردها و دستورالعمل های سازمان، به نوبه خود اظهار داشت که در این کارگاه تعدادی از موضوعات مرتبط با شفاف سازی مکانیسم اجرای استانداردهای جدید ارائه خدمات سرطان شناسی به عنوان الزامات سازمان بهداشت دبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و اهمیت تداوم توسعه و به روز رسانی این استانداردها، برای همگام شدن با پیشرفت سریع در تشخیص درمان و مراقبت از بیماران سرطانی، تمرکز بر پزشکی تشخیصی دقیق و افزایش یکپارچگی مراقبت های چند رشته ای، تمرکز بر نتایج بیمار و کیفیت زندگی. استفاده از فناوری‌ها و راه‌حل‌های هوشمند در برنامه‌های درمانی بیماران و اهمیت مراقبت مبتنی بر ارزش، اثربخشی و هزینه، ضمن تضمین پایداری و سهولت دسترسی به این خدمات حیاتی و تدوین استانداردهایی برای ارائه خدمات سرطان‌شناسی برای رفع نیازها و چالش‌های آینده.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا