اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

برنامه آموزشی برای توانمندسازی نیروی انسانی ملی برای رهبری آینده صنعت هواپیمایی

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، «گروه سند»، شرکت متخصص جهانی در زمینه مهندسی هواپیمایی و راه‌حل‌های مالی، که به‌طور کامل متعلق به شرکت مبادله برای سرمایه‌گذاری است، از امضای توافق‌نامه همکاری با شرکت «رولز رویس» در بخش هواپیمایی خبر داد. این توافق در راستای ابتکارات «سند» برای توسعه نیروی انسانی ملی و توانمندسازی نسل آینده رهبران صنعت هواپیمایی در امارات متحده عربی انجام شده است.

هدف این توافق‌نامه ارائه مهارت‌های برجسته در زمینه تعمیر و نگهداری و اورهال موتورهای هواپیما به رهبران آینده است که تأثیر مثبتی در تقویت تلاش‌های «سند» برای پرورش استعدادها و نیروی کار پیشرو امارات خواهد داشت.

بر اساس این توافق، از سپتامبر 2025، «رولز رویس» و «سند» تعدادی از استعدادهای برجسته «سند» با قابلیت‌های رهبری را انتخاب خواهند کرد تا به تیم «رولز رویس» در بریتانیا بپیوندند و در برنامه‌ای به مدت شش ماه شرکت کنند.

اسماعیل علی عبدالله، رئیس واحد مجمع‌های استراتژیک در بخش سرمایه‌گذاری در امارات شرکت مبادله، گفت: «ما برای ارتقاء این همکاری به افق‌های جدید و امیدوارکننده هیجان‌زده هستیم و این همکاری بر اساس سرمایه‌گذاری در توانمندی‌های انسانی است که بخشی از تعهد ما به توسعه قابلیت‌ها و استعدادهای ملی است.»

منصور جناحی، مدیرعامل «گروه سند»، نیز گفت: «ما بدون مرز برای تقویت توانمندی‌های نسل آینده رهبران صنعت هواپیمایی در امارات تلاش می‌کنیم و به دنبال ایجاد فرصت‌های استثنایی برای کارکنان خود هستیم تا در برنامه آموزشی شش‌ماهه‌ای در یکی از مراکز «رولز رویس» در سراسر جهان شرکت کنند و توانمندی‌های خود را توسعه دهند و از بهترین شیوه‌ها در این صنعت بهره‌مند شوند.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا