اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبیورزشی

با حمایت منصور بن زاید.. هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جام جهانی اسب های عرب امارات فردا به میزبانی مراکش برگزار می شود.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، تحت حمایت اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور امارات، معاون نخست وزیر، رئیس کابینه ریاست جمهوری، رئیس هیئت مدیره انجمن اسب عرب امارات و پیگیری شیخ زاید بن حمد آل نهیان، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن، خواهر پادشاهی مراکش میزبان هشتمین مسابقات قهرمانی جام جهانی امارات برای اسب های عربی برای فصل 2024 است.

مسابقات اختصاصی به صاحبان و پرورش دهندگان طی دو روز فردا شنبه و پس فردا یکشنبه در مؤسسه ملی ایرانیان ولیعهد مولای الحسن در دارالسلام رباط برگزار می شود.

انتظار می رود این مسابقات صاحبان، پرورش دهندگان و دوستداران اسب های اصیل عرب را از سراسر پادشاهی که دومین کشور آفریقایی میزبان این رویداد پس از جمهوری مصر است، جذب کند، جایی که ششمین مسابقات در ژوئن گذشته برگزار شد.

“موسسه ملی اسب – ولیعهد مولای الحسن” که در سال 2013 در دارالسلام، رباط تأسیس شد، اولین مؤسسه اختصاص یافته به سوارکاری در مراکش است و ساخت آن با جوانان و کارگران واجد شرایط در سوارکاری مرتبط است. در رشته های مختلف مرتبط با سوارکاری علاوه بر میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی در زمینه سوارکاری.

هدف این موسسه حفظ میراث و سنت های باستانی سوارکاری پادشاهی مراکش و تقویت استراتژی خود با تبدیل سوارکاری به یک میراث ملی است.

شیخ زاید بن حمد آل نهیان، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن اسب عرب امارات، با ابراز خوشحالی از تداوم مسابقات جام جهانی امارات برای مسابقات قهرمانی اسب عرب و دستیابی به اهداف آن در کشورهای مختلف جهان، ابراز خوشحالی کرد. دیدگاه اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور امارات و معاون نخست وزیر، رئیس هیئت مدیره انجمن اسب عربی امارات.

وی گفت: برگزاری هشتمین دوره مسابقات قهرمانی در کشور خواهر مراکش به دلیل حضور پررنگ این کشور در زمینه پرورش و تولید اسب عرب، ما نیز با برادران خود در این کشور قراردادهای راهبردی و مشارکت داریم زمینه های توسعه فعالیت های اسب های عربی و تلاش برای ارتقای جایگاه آنها ما انتظار داریم که مسابقات قهرمانی در ارتقای پیشرفت خود و تثبیت جایگاه خود در سطح جهانی به عنوان یکی از ابتکارات مهم برای حمایت از اسب های شتر عرب در قاره های مختلف موفق باشد.

وی تاکید کرد که تیم های کاری همیشه آمادگی کامل دارند تا این مسابقات را به بهترین شکل ممکن همانند مسابقات قبلی به نحوی که در خور شأن امارات باشد تولید کنند.

جام جهانی امارات برای شترهای اسبی در سپتامبر سال گذشته با حمایت اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان و با پیگیری شیخ زاید بن حمد آل نهیان، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن و شامل 10 تورنمنت که در کشورهای خاورمیانه، اروپا، آفریقا، استرالیا و آمریکای شمالی با هماهنگی مقامات ذیصلاح در آن کشورها برگزار می شود و به برندگان پنج مقام اول هر تورنمنت جوایز مالی اهدا می شود. .

شایان ذکر است که اولین تورنمنت جام جهانی امارات برای فصل 2024 بهمن ماه گذشته در استرالیا برگزار شد و سائوپائولو برزیل آخرین ایستگاه این مسابقات بود و هفتم تیرماه جاری برگزار شد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. I do trust all of the ideas you’ve presented on your
    post. They’re very convincing and will definitely work.
    Nonetheless, the posts are very brief for starters.

    May just you please extend them a little from subsequent time?

    Thank you for the post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا