اخبار دبیاخبار املاک دبیاخبار دبی فارسی

انس الکوزبری: شهرت دبی در توسعه املاک تضمینی برای هر دو طرف قرارداد است.

به گزارش دبی نیوز به نقل از البیان دکتر انس الکوزبری، مدیر عامل گروه سرمایه گذاری IGO، تایید کرد که منطقه جزایر دبی مقصد آینده شرکت های بزرگ بین المللی املاک و مستغلات است، به لطف توسعه قابل توجهی که منطقه شاهد آن است.

ایشان در ادامه گفتند که شهرت دبی به عنوان یک مرکز جهانی تضمینی برای هر دو طرف قرارداد در بخش املاک و مستغلات است، زیرا دبی یکی از معدود شهرهای جهان است که از طریق سیستم حقوقی آن، یک فضای سرمایه گذاری مناسب هم برای خریدار و هم برای توسعه دهنده به وجود آورده است.

وی با تاکید بر اینکه دبی در زمینه توسعه املاک و مستغلات در منطقه با خود رقابت می کند، افزود: یکی از مهمترین ویژگی های بازار املاک در دبی، آن است که توانایی حفظ اعتماد سرمایه‌گذاران، به لطف محیط قانونی پیشرفته که همگام با تحولات بازار است و نیازهای سرمایه‌گذاران را برآورده می‌کند.

دکتر انس الکزبری فاش کرد که گروه IGO در حال سرمایه گذاری تقریباً 350 میلیون درهم در پروژه آزورا در جزایر دبی است، جایی که در حال کار برای ارائه یک ساختمان مسکونی یکپارچه است و حجم معاملات این گروه پس از پایان سال گذشته از 3 و نیم میلیارد درهم گذشت.

در ادامه سوالاتی که از ایشان پرسیده اند به صورت خلاصه می آوریم:

دلایلی که سرمایه گذاران املاک و مستغلات دبی را به عنوان مقصدی برای تجارت خود انتخاب می کنند چیست؟

دبی به عنوان یک مرکز جهانی در بخش املاک و مستغلات شناخته می شود، زیرا سیستم حقوقی آن محیط مناسبی برای سرمایه گذاران فراهم می کند. این امر باعث شده است دبی به مقصدی باز برای همه سرمایه گذاران تبدیل شود. محیط قانونی پیشرفته و همگام با تحولات بازار، باعث حفظ اعتماد سرمایه گذاران املاک و مستغلات در این امارت شده است.

دبی به دلیل بازار قوی و باثبات املاک و مستغلات، سابقه ثبات و رشد طولانی مدت، محیط حمایتی دولت و تقاضای قوی برای امﻼک مسکونی و تجاری، گزینه مطمئنی برای سرمایه گذاری در این بخش به شمار می رود. سرمایه گذاران می توانند با تنوع بخشی به سبد املاک خود، ریسک را کاهش و بازدهی را افزایش دهند. همچنین زیرساخت های پیشرفته و تنوع اقتصادی دبی موجب جذابیت این امارت برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شده است.

انتظارات شما از بخش توسعه املاک و مستغلات در دبی در سال 2024 چیست؟

دبی به یکی از مناطقی تبدیل شده است که برای بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی اهمیت زیادی دارد، زیرا امارت مرکز پیشرو در صنعت توسعه املاک و مستغلات است. وقتی این صنعت شکوفا می شود، بازتاب مثبتی بر اقتصاد کشورها دارد. بخش توسعه املاک و مستغلات در دبی شاهد رقابت شدید است و آن را به قطب صنعت املاک و مستغلات در منطقه تبدیل کرده است. دبی دیگر نه تنها سرمایه گذاران املاک و مستغلات را جذب می کند، بلکه به مقصد مورد علاقه بسیاری از افرادی که به دنبال اقامت در آنجا هستند نیز تبدیل شده است.

علاوه بر این، دولت دبی تلاش زیادی برای توسعه ساخت و ساز و زیرساخت ها در منطقه جزایر دبی، جایی که تاجران اصلی در آن ساکن هستند، انجام می دهد. در دبی، راه آسان تری برای معامله بین سرمایه گذار و مقامات رسمی پیدا نخواهید کرد. همه موارد فوق نشان دهنده آینده ای روشن برای صنعت توسعه املاک و مستغلات در دبی و افزایش نرخ بازگشت سرمایه در سال است.

چه فرصت های سرمایه گذاری در جزایر دبی برای سرمایه گذاران یا خریداران بالقوه موجود است؟

جزایر دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دبی خواهد بود، زیرا امکانات خدماتی و تفریحی متنوعی در اختیار آن قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، جزایر دبی میزبان 4 اسکله است که می توانند تعداد زیادی قایق، تا 614 قایق و قایق بادبانی را در خود جای دهند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. بهترین شهر از نطر من دبی است .
    دبی توییتر اخبار بروز و خوبی دارد.

  2. واقعا اخبار دبی رو خوب می ذارید
    ولی حس می کنم که اخبار مثبت از دبی فقط اینجاست
    لطفاً اخبار منفی هم بذارید

    1. اگر مقالات را مطالعه کرده باشید سعی کردیم نکات مثبت و منفی را با هم بگذاریم
      خبرها هم خبرهای مهم هستند
      ما اصلاً به منفی و مثبت بودن خبر دقت نمی کنیم
      ممنون از اینکه ما را دنبال می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا