اخبار دبی

انتصاب احمد الجلاف به عنوان عضو کمیته اجرایی سازمان بین المللی خدمات ناوبری هوایی

سازمان بین المللی خدمات ناوبری هوایی (CANSO) از انتصاب احمد الجلاف، دستیار مدیرکل خدمات ناوبری هوایی در اداره کل هوانوردی کشوری به عنوان عضو کمیته اجرایی این سازمان جهانی خبر داد. این امر در جریان نشست مجمع عمومی سازمان که اخیراً در شهر باکو آذربایجان به کار خود پایان داد، رخ داد.

کمیته اجرایی این سازمان متشکل از 12 مدیر عامل جهانی و رهبران تاثیرگذار در صنعت هوانوردی است. این کمیته مسئولیت اتخاذ تصمیمات راهبردی و مهم برای سازمان، تصویب خط مشی ها و بودجه کلی و همچنین تعیین مدیرکل سازمان را بر عهده دارد.

سیف السویدی، مدیرکل اداره کل هوانوردی غیرنظامی، گفت: انتخاب کادرهای واجد شرایط اماراتی در مناصب سطح بالا در سازمان‌های هوانوردی بین‌المللی و منطقه‌ای، گواهی اعتمادی است که ما در بخش هوانوردی غیرنظامی در امارات به آن ارج می‌نهیم. و شاخصی از قدرت و رقابت پذیری بخش و برخورداری از کادر رهبری، تخصص و مهارت های تخصصی است. السویدی افزود: انتخاب احمد الجلاف به عنوان عضوی از کمیته اجرایی سازمان بین المللی خدمات ناوبری هوایی، نقش محوری و تأثیرگذار امارات متحده عربی را در توسعه و تدوین سیاست ها و رویه های تنظیم کننده بخش هوانوردی در سطح بین المللی تأیید می کند.

احمد الجلاف نیز به نوبه خود تاکید کرد که حضورش در این جایگاه بین المللی در خدمت چشم انداز و جهت گیری های دولت مبتنی بر تقویت چارچوب های همکاری بین المللی و تضمین هماهنگی و انطباق راهبردهای محلی و منطقه ای با طرح ناوبری هوایی جهانی خواهد بود. تسریع پروژه های اولویت دار برای دستیابی به بهترین خدمات برای کاربران هوایی و تضمین ایمنی و امنیت ترافیک بین المللی هوانوردی.

احمد الجلاف همچنین ریاست کمیته ناوبری هوایی شورای همکاری خلیج فارس و گروه هوانوردی خاورمیانه ایکائو را بر عهده دارد. الجلاف در طول دوران حرفه ای برجسته خود جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین مدیر هواپیمایی سال 2018 را به دست آورد.

سازمان بین المللی خدمات ناوبری هوایی (CANSO) به عنوان نماینده جهانی برای صنعت مدیریت ترافیک هوایی عمل می کند و بیش از 90 درصد از ترافیک هوایی جهان را پوشش می دهد و بیش از 180 ارائه دهنده خدمات ناوبری هوایی و تامین کنندگان صنعت را گرد هم می آورد تا هوای ایمن و کارآمد را ارتقا دهد. خدمات ناوبری در سراسر جهان

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا