اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

«امنیه» رویای 428 کودک را در نیمه اول سال 2024 برآورده می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، امروز، بنیاد «آرزو کن» از تکمیل موفقیت‌آمیز اهداف استراتژیک خود برای نیمه اول سال 2024 خبر داد که نشان‌دهنده یک دستاورد بزرگ در مأموریت بشردوستانه آن برای تحقق آرزوهایی است که زندگی کودکان مبتلا به بیماری‌های جدی را تغییر می‌دهد.

همسر والاحضرت شیخ دکتر سلطان بن خلیفه آل نهیان، مشاور اعلیحضرت رئیس جمهور، شیخه بنت سیف بن محمد آل نهیان، رئیس افتخاری بنیاد “آرزو کن”، از تلاش های این بنیاد تقدیر کرد.

او گفت که طی شش ماه گذشته، تیم بنیاد با حمایت داوطلبان و شرکای حامی بنیاد، تلاش زیادی برای آوردن شادی، امید و قدرت به زندگی کودکان اومنیات و خانواده‌هایشان انجام داده است.

وی گفت: “موفقیت ما در نیمه اول سال جاری گواه فداکاری و تلاش همه کارکنان سازمان و تایید عشق به نیکی و بخشش در دل حامیان، داوطلبان و همکاران جامعه است.”

همچنین افزود: ما مشتاقانه منتظر ادامه این حرکت در نیمه دوم سال جاری هستیم، با طرح‌ها و ابتکارات جدید برای افزایش توانایی‌های خود برای برآورده کردن آرزوها و گسترش دسترسی به همه کودکان بیمار. “ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که هر کودک واجد شرایط این فرصت را دارد که قدرت تحول آفرین امنیت را تجربه کند.”

قابل ذکر است که آرزوهای گروه “دوست دارم بروم” به لطف حمایت های فراوان شیوخ، تجار و نیکوکاران ارجمند کشور افزایش چشمگیری داشته است و سفر به دیزنی لند در توکیو و موریس و بازدید از بریتانیایی ها را شامل می شود.

 

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا