اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

املاک دبی: یک توسعه‌دهنده املاک پروژه لوکس جدید «سامانا اونیو» را در دبی‌لند اعلام کرد

شرکت سامانا دیولپرز جدیدترین پروژه خود به نام «سامانا اونیو» را در مجتمع اقامتی دبی‌لند معرفی کرد.

این پروژه گزینه ویزای طلایی امارات را برای خریداران ارائه می‌دهد. سامانا دیولپرز مشاوره سرمایه‌گذاری برای افرادی که به دنبال اقامت 10 ساله هستند، فراهم کرده است. این شرکت گزارش داده که پس از تصمیم اداره زمین دبی مبنی بر حذف الزام پرداخت پیش‌پرداخت یک میلیون درهم برای واجد شرایط بودن ویزای طلایی، علاقه بین‌المللی، به ویژه از سوی اروپایی‌ها، افزایش یافته است.

امران فاروق، مدیرعامل سامانا دیولپرز، گفت: «پروژه جدید در محله DLRC دبی‌لند نشان‌دهنده تعهد ما به برآورده کردن نیازهای کاربران نهایی برای یک سبک زندگی با کیفیت در بهترین مکان‌ها است. ما ارزش مناسب و کیفیت بالا را در کنار سبک‌های زندگی لوکس ارائه کرده‌ایم. سامانا اونیو برای همین هدف طراحی شده و قرار است لوکسی مقرون به صرفه را ارائه دهد.»

پروژه سامانا اونیو شامل 254,667.98 فوت مربع مساحت و 16 طبقه با 165 واحد است. این توسعه که قرار است در دسامبر 2027 به پایان برسد، شامل آپارتمان‌های استودیو، یک‌خوابه و دوخوابه است و بیشتر واحدها دارای استخرهای خصوصی هستند.

این پروژه در نزدیکی جاده دبی-العین واقع شده و دسترسی آسانی به جاده‌های اصلی دبی دارد. فرودگاه بین‌المللی دبی و منطقه تجاری بیزنس بی تنها حدود 20 دقیقه با خودرو فاصله دارند.

امکانات این پروژه شامل استخرها، مرکز تناسب اندام، مرکز بهداشت، باغ‌ها و فضای بازی کودکان است. آپارتمان‌ها دارای بالکن و تکنولوژی خانه هوشمند هستند.

قیمت آپارتمان‌های سامانا اونیو از 178,000 دلار آغاز می‌شود. برنامه پرداخت این پروژه به مدت 8.5 سال ادامه دارد و شامل پنج سال گزینه‌های پس از تحویل است. این طرح شامل پرداخت ماهیانه 1 درصد پیش از تحویل، 0.5 درصد پس از تحویل و 8 درصد بازگشت تضمینی می باشد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا