اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

امروز.. اعلام نتایج پایه نهم تا دوازدهم

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، بنیاد آموزش مدارس امارات نتایج پایان سال تحصیلی 2023-2024 را برای کلیه مقاطع تحصیلی از امروز برای پایه های 9 تا 12 اعلام می کند.

با تاکید بر اینکه دانش آموزان پایه دوازدهم می توانند ساعت ده صبح و پایه نهم تا یازدهم راس ساعت چهار عصر نتایج خود را دریافت کنند، در حالی که نتایج پایه های پنجم تا هشتم فردا ساعت ده صبح و از اول اعلام می شود. طبق جدول زمانی اعلام نتایج تمامی مقاطع تحصیلی که اخیراً توسط بنیاد آموزش مدارس امارات اعلام شده است.

دانشجویان می توانند از ساعت هشت شب تا ساعت 12 با توجه به کلاس ها و جدول زمانی، نتایج خود را دریافت و مطابق تاریخ های ذکر شده در برنامه چاپ کنند.

در دستورالعمل خط مشی ارزشیابی دانش آموزان برای سال تحصیلی 2023/2024 آمده است که گواهینامه های دانش آموزان پایه دوازدهم شامل نتایج دروس گروه الف و نمرات به حروف و درصد و نتایج دروس گروه ب نمره مکتوب است. به صورت حروفی و ​​در معدل نهایی دانش آموز، علاوه بر معدل کل و نهایی برای همه دروس گروه A محاسبه نمی شود.

راهنما در خصوص سیاست صدور گواهینامه برای دانش آموزان پایه دوازدهم توضیح داد که گواهینامه ها به صورت الکترونیکی صادر می شود و از طریق کد پاسخگویی (کد QR) قابل دسترسی است و گواهی تحصیلی به صورت الکترونیکی از طریق بنیاد مدرسه امارات به پرونده دانش آموز پیوست می شود.

چاپ گواهینامه تحصیلی برای کلیه مقاطع مجاز است و همچنین صدور گواهینامه پایه دوازدهم بر روی کاغذ رسمی دارای سربرگ بنیاد آموزش مدارس امارات برای اجرا در خارج از کشور مجاز است خدمات از طریق وب سایت مؤسسه، مشروط بر اینکه توسط شرکت تحویل دهنده برای آنها ارسال شود.

علاوه بر این، بنیاد از والدین دانش‌آموزان دعوت کرد تا خط مشی ارزیابی عملکرد دانش‌آموزان را که در وب‌سایت بنیاد www.ese.gov.ae موجود است، مرور کنند تا از استانداردهای آن و پیشرفت پیشرفت تحصیلی فرزندان خود مطلع شوند.

این بنیاد اخیراً تاریخ برگزاری مجدد آزمون های پایان سال تحصیلی را اعلام کرد که از 8 جولای آینده آغاز و تا 12 جولای 2024 ادامه خواهد داشت.

این موسسه توضیح داد که آزمون های تکراری دانش آموزانی را هدف قرار می دهد که در یکی از دروس گروه الف، از پایه چهارم تا دوازدهم، نمره قبولی را کسب نکرده اند. این موسسه حداقل نمره قبولی را برای دانش آموزان سال چهارم و دوم 50 درصد و برای دانش آموزان سال سوم 60 درصد تعیین کرده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا