اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

امارات: ویزای الکترونیک ژاپن از اول سپتامبر در دو مرکز در دسترس خواهد بود

مسافران مستقر در امارات می‌توانند از 1 سپتامبر برای ویزای الکترونیکی به ژاپن اقدام کنند

مسافران مستقر در امارات که واجد شرایط ویزای الکترونیکی به ژاپن هستند، از 1 سپتامبر می‌توانند از طریق VFS Global برای دریافت این ویزا اقدام کنند. درخواست‌ها می‌توانند در شعبه‌های واقع در مرکز خرید وافی، دبی و مرکز خرید ابوظبی انجام شوند.

VFS Global و نمایندگی‌های ژاپن در امارات روز پنج‌شنبه مراکز درخواست ویزا را در این دو محل افتتاح کردند.

برای ویزاهای کوتاه‌مدت و بلندمدت، می‌توان به صورت آنلاین و بدون هزینه اضافی نوبت گرفت. در این مراکز، از تمام متقاضیان خواسته می‌شود که علاوه بر هزینه ویزا، هزینه خدمات 100 درهمی را نیز پرداخت کنند.

طبق گزارش خلیج تایمز، خدمات ویزای الکترونیکی برای برخی از ساکنان امارات در ماه آوریل معلق شده بود و درخواست‌ها باید از طریق کنسولگری انجام می‌شد. اما اکنون، نمایندگی‌ها درخواست‌ها را به‌طور مستقیم قبول نخواهند کرد.

نمایندگی‌های ژاپن در امارات با VFS Global همکاری کرده‌اند تا به “افزایش روزافزون تعداد درخواست‌های ویزا” پاسخ دهند، به گفته کنسول ژاپن در دبی، ایمنیشی جون.

“امیدواریم افرادی که قصد سفر به ژاپن را دارند، از خدمات ویزای سریع‌تر و راحت‌تر بهره‌مند شوند و این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج تبادل فرهنگی بین ژاپن، امارات و دبی و همچنین توسعه روابط دوجانبه بین دو کشور ما عمل کند.”

VFS Global اعلام کرد که نقش آن در فرآیند درخواست ویزا محدود به وظایف اداری در سطح مقدماتی است. این وظایف شامل جمع‌آوری فرم‌های درخواست ویزا و مدارک مورد نیاز طبق چک‌لیست است.

این شرکت “هیچ نقشی” در فرآیند تصمیم‌گیری برای اعطای یا رد ویزا ندارد. “تصمیم‌گیری در مورد اعطای یا رد ویزا تنها حق و مسئولیت سفارت و کنسولگری است.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا