اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیورزشی

امارات میزبان “کنگره” فدراسیون بین المللی سوارکاری در نوامبر آینده خواهد بود

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، امارات متحده عربی میزبان «کنگره» مجمع عمومی FEI 2024 از 10 تا 13 نوامبر آینده در امارت ابوظبی با حضور روسای فدراسیون های 137 کشور جهان خواهد بود.

این در حالی است که فدراسیون بین المللی سوارکاری اعلام کرد که پیشنهاد امارات برای میزبانی مجمع عمومی 2024 به اتفاق آرا برنده شد.

سرلشکر دکتر احمد ناصر الرئیسی، رئیس فدراسیون سوارکاری و اتومبیل رانی امارات، تأیید کرد که حمایت اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور امارات، معاون نخست وزیر و رئیس دفتر ریاست جمهوری، کمک می کند. تقویت رهبری امارات متحده عربی در سازماندهی و میزبانی رویدادها و مسابقات بین المللی با بهترین استانداردها و شیوه های بین المللی و تثبیت موقعیت ممتاز خود در سطح جهانی به لطف منابع انسانی واجد شرایط، زیرساخت های پیشرفته و امکانات مدرن و یکپارچه.

وی گفت: ما به اعتماد فدراسیون بین المللی به میزبانی نشست بعدی و تمایل آن به همکاری با فدراسیون سوارکاری و اتومبیلرانی امارات در همه برنامه های حمایتی برای سازماندهی رویدادهای مختلف افتخار می کنیم ارتباط با فدراسیون بین‌المللی به گونه‌ای که در خدمت آرزوهای ما باشد که به آینده برای توسعه ورزش سوارکاری نگاه می‌کند و پسران و دختران امارات را قادر می‌سازد تا توانایی‌ها و مهارت‌هایی را که آنها را برای رقابت جهانی در ورزش سوارکاری واجد شرایط می‌سازد، به دست آورند.»

رئیسی توضیح داد که هیئت مدیره فدراسیون تلاش خواهد کرد تا تمامی تجهیزات و ترتیبات مربوط به میزبانی این نشست را از طریق کمیته های سازمانی برای اطمینان از موفقیت آن مطابق با بهترین شیوه ها، مشابه برتری سازمانی بزرگ در مسابقات سوارکاری که توسط امارات متحده عربی برگزار می شود، فراهم کند. مانند جام جهانی استقامت در دهکده بین المللی استقامت بودهیب در ابوظبی در سال گذشته و جام پرش نمایشی لیگ ملت های Longines “فوریه 2024” با حضور 10 تیم بین المللی در چارچوب فعالیت های جام حذفی. اعلیحضرت رئیس دولت، که همگی از سوی اینگمار دی ووس، رئیس فدراسیون بین‌المللی سوارکاری و تیم‌های بین‌المللی شرکت‌کننده مورد ستایش قرار گرفتند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا