اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

امارات میزبان نشست سازمان اعتباربخشی آسیا و اقیانوسیه در 13 جولای است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، امارات متحده عربی برای اولین بار میزبان اجلاس سالانه سازمان اعتباربخشی آسیا و اقیانوسیه (APAC) برای سال 2024 در امارت دبی با حضور نمایندگان 68 کشور کشور خواهد بود. نهادهای اعتباربخشی در کشورهای آسیا و اقیانوسیه علاوه بر برجسته ترین … کارشناسان فنی متخصص در سطح بین المللی در زمینه اعتبارسنجی و ارزیابی انطباق، با هدف ارتقای کیفیت و شناخت متقابل بین کشورها.

میزبانی کشور از این رویداد مهم نتیجه تلاش های یکپارچه بین سیستم اعتباربخشی ملی امارات (ENAS) وابسته به وزارت صنعت و فناوری پیشرفته با همکاری مرکز اعتباربخشی بین المللی امارات (EIAC) و مرکز اعتباربخشی خلیج فارس است. (GAC) و شاهد برگزاری جلسات کمیته های فنی تخصصی خواهد بود که در آن به بررسی آخرین تحولات الزامات و رویه های بین المللی در زمینه اعتبارسنجی و فعالیت های ارزیابی انطباق می پردازد. «اعتباربخشی» رکن اعتماد در فعالیت‌های مختلف مرتبط با جنبه‌های زندگی روزمره است و کیفیت را در بخش‌های مختلف بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست، صنعت و تجارت داخلی تضمین می‌کند اجرای برنامه‌های آتی با افزایش اعتماد و اطمینان از کیفیت برای رویارویی با چالش‌های مربوط به حکمرانی و کارایی، به‌ویژه آن‌هایی که به بخش‌های آینده مانند برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی، بلاک چین و بی‌طرفی آب و هوا مرتبط است.

سیستم اعتباربخشی ملی امارات، جایگاه امارات متحده عربی را به عنوان یک مرکز منطقه‌ای پیشرو که از توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی حمایت می‌کند، ارتقا می‌دهد.

در همین راستا، سیستم اعتباربخشی ملی امارات متحده عربی در وزارت صنعت و فناوری پیشرفته در جشن روز جهانی اعتباربخشی که هر ساله در 9 ژوئن مصادف با 9 ژوئن است، شرکت می کند و امسال با شعار “اعتباربخشی: توانمندسازی فردا و شکل دادن به جامعه” برگزار می شود. این جشن در زمانی برگزار می‌شود که قوانین فنی و ملی تأیید می‌کنند که اعتباربخشی ملی یک مرجع بی‌طرفانه و بی‌طرف ارائه می‌کند که باعث افزایش اعتماد عمومی به کارایی و کیفیت فعالیت‌های ارزیابی انطباق می‌شود.

این رویداد موقعیت امارات متحده عربی را به عنوان یک مقصد و انجمن اصلی برای برجسته ترین سازمان های منطقه ای و بین المللی مرتبط با فعالیت های زیرساختی با کیفیت تثبیت می کند و فرصت مهمی برای برگزاری بحث های تاثیرگذار و حمایت از همکاری استراتژیک بین سیستم زیرساخت کیفیت در امارات و منطقه آسیا و اقیانوسیه، به ویژه از طریق متحد کردن تلاش های مراکز اعتباربخشی GAC، EIAC و ENAS برای ارتقای استانداردها و شیوه های اعتباربخشی و پذیرش نتایج ارزیابی انطباق در منطقه و سایر نقاط جهان.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا