اخبار دبی

امارات متعهد به تقویت نقش نوجوانان در دستیابی به توسعه پایدار است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، یوسف البلوشی، سفیر یونیسف برای نوجوانان برای “COP28″، در جلسه بحث و گفتگو که توسط نمایندگی دائم امارات متحده عربی در مقر سازمان ملل در ژنو برگزار شد، شرکت کرد.

این در حاشیه پنجاه و ششمین نشست شورای حقوق بشر با هدف مشارکت در گفتمان جاری در مورد نقش اساسی نوجوانان در اجرای اهداف توسعه پایدار و ارتقای حقوق بشر است.

در این جلسه، البلوشی بر اهمیت ادغام نوجوانان در تصمیم گیری های جهانی تاکید کرد و بر تعهد امارات متحده عربی به ارتقای نقش نوجوانان در دستیابی به توسعه پایدار و حمایت از حقوق بشر، مطابق با تاکید آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، اشاره کرد. سازمان ملل متحد، در مورد ادغام موثر نوجوانان به عنوان یکی از اهداف اجلاس آینده سران 2024.

وی بیان کرد: مشارکت نوجوانان در تصمیم گیری ها برای تضمین آینده ای پایدار برای همه ضروری است و بر اهمیت همکاری برای ارائه حمایت های لازم از نوجوانان برای مشارکت فعال در ساختن آینده ای بهتر تاکید کرد.

اجلاس آینده 2024 که در سال جاری برگزار خواهد شد، با هدف تصویب منشور عملی برای آینده توسط سران کشورها و دولت ها است که همبستگی جهانی را برای نسل های فعلی و آینده تقویت می کند و به دنبال ایجاد چارچوبی جامع است که همه جوانب را در بر می گیرد. مرتبط با توسعه پایدار و حقوق بشر، با تمرکز بر نقش نوجوانان و جوانان در دستیابی به این اهداف.

اشتراک گذاری

شرکت یوسف البلوشی در این نشست در راستای تلاش های امارات متحده عربی با هدف ارتقای نقش جوانان، نوجوانان و کودکان در دستیابی به توسعه پایدار و ارتقای حقوق بشر در سطح جهانی است.

امارات متحده عربی در تلاش است مجموعه ای از ابتکارات را با هدف توانمندسازی جوانان، نوجوانان و کودکان، افزایش مشارکت آنها در همه زمینه ها، آموزش مهارت های رهبری و مشارکت موثر در مسائل زیست محیطی و بشردوستانه جهانی و تشدید همکاری بین المللی برای دستیابی به اهداف اجرا کند. توسعه پایدار و حقوق بشر

از طریق این نشست و سایر رویدادهای بین المللی، امارات متحده عربی به دنبال تقویت همکاری های بین المللی در زمینه حقوق بشر و توسعه پایدار است که طی آن بر اهمیت همکاری بین کشورهای عضو سازمان ملل متحد برای دستیابی به اهداف مشترک به ویژه با توجه به چالش های جهانی کنونی

انتظار می رود که نتایج این جلسه بحث به تقویت نقش موثر جوانان، نوجوانان و کودکان در دستیابی به توسعه پایدار کمک کند. .

توسعه

به همین مناسبت، الریم بنت عبدالله الفلاسی، دبیرکل شورای عالی مادران و کودکی، بر اهمیت نقش نوجوانان و کودکان در دستیابی به توسعه پایدار و ارتقای حقوق بشر تاکید کرد.

الفلاسی گفت: «ما احساس غرور می کنیم که فرزندان امارات متحده عربی را در مجامع بین المللی می بینیم که به طور مؤثر در بحث های جهانی در مورد توسعه پایدار و حقوق بشر مشارکت می کنند، برای دستیابی به آینده ای پایدار و تأیید تعهد کامل ما توانمندسازی آنها و ارائه تمام ابزارهای ممکن برای حمایت از آنها.» وی افزود که امارات متحده عربی به اهمیت مشارکت نوجوانان و کودکان در تصمیم گیری اعتقاد دارد.

دائماً در تلاش است تا از آنها حمایت لازم را برای شرکای فعال در ساختن آینده ای بهتر ارائه کند و این مشارکت ها نشان دهنده تلاش هایی است که ما برای ارتقای نقش آنها در همه زمینه ها انجام می دهیم و تعهد مستمر ما به ارتقای حقوق بشر و دستیابی به پایداری را تأیید می کند. اهداف توسعه

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا