اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

النصر قرارداد میمیسویچ را تمدید کرد و با 6 بازیکن قراردادش را پایان داد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، تیم النصر فردا برای آغاز اردوی آماده سازی خارجی به منظور آمادگی برای فصل جدید راهی هلند می شود. این اردو تا بیست و نهم ماه جاری ادامه دارد و شامل سه دیدار دوستانه خواهد بود.

این تیم گردهمایی سه روزه خود را در دبی آغاز کرده بود و در آنجا معاینات کامل پزشکی را برای بازیکنان انجام داد. این باشگاه در یک بازی دوستانه در اردوی هلند، با تیم های: Buraydah (14 ژوئیه)، Graafschap (20 ژوئیه) و Top Os (27 ژوئیه) روبرو می شود.

این باشگاه تاکنون هیچ قرارداد جدیدی به جز تمدید قرارداد با سمیر ممیچویچ بازیکن بوسنیایی به مدت یک فصل برای ادامه حضور در این تیم تا پایان فصل آینده اعلام نکرده است و تغییری در خارجی های این تیم ایجاد نشده است. عادل تاربت مراکشی، کوین اوگودلو کلمبیایی و آیوری پرتغالی و گابیادینی ایتالیایی ادامه می دهند.

امارات امروز مطلع شد که باشگاه قرارداد خود را با 6 بازیکن ملی پوش فسخ کرد که چهار نفر از آنها با توافق دوجانبه از فسخ قرارداد خود به نام های حمدان الکمالی، سعود عبدالرزاق، محمد جمال و عبدالعزیز سنقر مطلع شدند، در حالی که قرارداد خالد جلال و محمد برقش با این تیم به پایان رسید و تمدید نشدند.

این باشگاه پس از جابجایی فنی برجسته ای که در فصل گذشته در تیم ایجاد کرد، از تمدید قرارداد با شرودر سرمربی هلندی برای یک فصل دیگر خبر داده بود. شرودر در 23 مسابقه در تمامی رقابت‌ها هدایت النصر را برعهده داشت که در آن 13 پیروزی، 4 تساوی و 6 شکست به دست آورد.

 

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا