اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

النصر عربستان سعودی پینتو دروازه بان ملی پوش برزیلی را با 18 میلیون یورو در اختیار دارد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، گزارش رسانه ای حاکی از آن است که مسئولان باشگاه فوتبال النصر عربستان پس از توافق با ادرسون مورائس، دروازه بان انگلیسی منچستر، با باشگاه اتلتیکو پارانائنسه برزیل برای جذب پینتو دروازه بان بین المللی و خرید باقیمانده قراردادش به توافق نهایی رسیدند. شهر، شکست خورد.

روزنامه عربستانی الریاضیه به نقل از سایت برزیلی گلوبو اسپورت گزارش داد که پیشنهاد النصر به 18 میلیون یورو رسیده است.

این وبسایت اعلام کرد که این دروازه بان برزیلی طی چند روز آینده برای انجام معاینات پزشکی و امضای قرارداد با الاسفار الاسمی راهی عربستان خواهد شد.

النصر پس از رد پیشنهاد منچسترسیتی برای حضور ادرسون مورائس برزیلی، پینتو را انتخاب کرد.

دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل طی تماسی که با پینتو داشت، تایید کرد که انتقالش به النصر مانعی برای انتخابش در تیم سامبا نخواهد بود.

این دروازه بان ملی پوش پیش از این اعلام کرده بود که بزرگترین عامل تعیین کننده انتقال او در تیم ملی این است که آیا این موضوع جایگاهش را در تیم ملی تهدید می کند یا خیر و گفت: از عربستان سعودی و سایر باشگاه های اروپایی پیشنهاد دارم اما یکی از معیارهاست. برای انتقال من رفتن به… جایی است که در انتخاب من برای تیم ملی تاثیری ندارد.»

پینتو در فصل 2023 33 بازی در لیگ برزیل انجام داد و در 9 بار موفق شد در فصل جاری، 7 بازی انجام دهد و توانست 4 بار کلین شیت کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا