اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

«المدرسه الرقمية» موفق به کسب اعتبار académique بین‌المللی شد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مدرسه دیجیتال، یکی از ابتکارات محمد بن راشد جهانی، موفق به کسب اعتبار académique بین‌المللی از مؤسسه «نیوانگلند برای مدارس و کالج‌ها» (NEASC) شد. این مدرسه نخستین مؤسسه آموزشی از نوع خود در سطح جهانی است که آموزش دیجیتال با کیفیت بالا را برای جوامع کمتر برخوردار در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

عمر سلطان العلماء، وزیر دولت در امور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال، اعلام کرد که این اعتبار جهانی، نشانه‌ای از پیشتازی این تجربه اماراتی و تأثیر مثبت این ابتکار است که دیدگاه‌های شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس دولت و حاکم دبی، را در زمینه رهبری آینده آموزش دیجیتال و توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار به تصویر می‌کشد.

وی افزود که مدرسه دیجیتال از زمان تأسیس خود به توسعه یک سیستم آموزشی با کیفیت بالا در زمینه آموزش دیجیتال پرداخته و تاکنون به بیش از 160 هزار دانش‌آموز در 14 کشور خدمت کرده و بیش از 2500 معلم دیجیتال را آموزش داده است. محتوای آموزشی نیز به زبان‌های مختلفی از جمله عربی، انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی ارائه شده است.

دکتر ولید آل علی، دبیر کل مدرسه دیجیتال، خاطرنشان کرد که این اعتبار بین‌المللی، به تقویت رهبری امارات در زمینه آموزش دیجیتال کمک خواهد کرد و اعتماد به مدرسه دیجیتال و برنامه‌های آن را افزایش می‌دهد.

کامیرون استیپلز، رئیس مؤسسه «نیوانگلند برای مدارس و کالج‌ها»، نیز بر اهمیت این ابتکار تأکید کرد و گفت که مدرسه دیجیتال توانسته برنامه‌ای آموزشی را توسعه دهد که با چالش‌های ایجاد آموزش جامع و ممتاز برای دانش‌آموزان، صرف‌نظر از محیط آموزشی‌شان، همخوانی دارد.

وی همچنین به مراحل مختلف فرآیند اعتبار académique بین‌المللی اشاره کرد که شامل بازدیدهای میدانی و نظارت مستمر از سوی کارشناسان این مؤسسه بوده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا