اخبار دبیاخبار دبی فارسی

العین با وارد کردن سانتوس بحران دفاعی خود را حل می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، مارلون سانتوس مدافع برزیلی در روزهای آینده برای انجام معاینات پزشکی و تکمیل مراحل انتقال به العین، دارنده عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، به شهر العین خواهد آمد. حساب کاربری در پلتفرم “X”، دیروز. در قرارداد سانتوس، العین به دنبال حل بحران دفاعی است که الزعیم در فصل محلی گذشته با آن مواجه شد و باعث شد او با دست خالی از مسابقات محلی خارج شود که در آن به دلیل سطح ضعیف دفاعی آسیب دید.

قرارداد با این برزیلی نشان دهنده تفکر قبلی اداری در مورد حضورهای مهمی است که در فصل جدید در انتظار تیم است، به ویژه جام باشگاه های جهان، زیرا مارلون سانتوس با رسیدن به فینال باشگاه 2023 تجربه حضور در انجمن قاره ای را دارد. جام جهانی با تیم سابقش، فلومیننزه، که تیمش به منچستر سیتی باخت، با علم به اینکه تجربه برجسته ای با بارسلونا، اسپانیا، قهرمانی در سوپرکاپ و جام پادشاهی اسپانیا داشت.

سانتوس کار حرفه ای خود را از سال 2013 تا 2017 با فلومیننزه آغاز کرد و در سال 2016 برای یک فصل به بارسلونا قرض داد. سپس این بازیکن در سال 2017 رسماً به بارسلونا رفت و به نیس فرانسه قرض داده شد و پس از آن از ساسولو ایتالیا نقل مکان کرد.

او همچنین پس از آن با شاختار دونتسک در اوکراین در سال 2021 بازی کرد، سپس فصل بعد به صورت قرضی در مونزا ایتالیا بازی کرد و بعداً فصل گذشته 2023-2024 به صورت قرضی به فلومیننزه بازگشت.

قرارداد سانتوس تنها قراردادی است که توسط العین به صورت رسمی اعلام شده است، اما “امارات تودی” دریافت که سکو بابا، بازیکن مقیم مالی البطائه و خالد بوتی، مدافع الوحده، به طور رسمی امضا کرده اند و همچنین در العین یک جلسه عکس گرفته است. پیراهن، و مصاحبه مطبوعاتی با مرکز رسانه ای انجام داد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا