اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

الاهلی هزینه بلیط هوادارانش برای بازی اهرام در لیگ مصر را تقبل می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، باشگاه الاهلی اعلام کرد که هزینه بلیت هواداران خود برای حضور در دیدار این تیم مقابل میزبان خود، پیرامید، دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه پدافند هوایی در چارچوب مرحله سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مصر را تقبل خواهد کرد.

باشگاه الاهلی امروز پنجشنبه در بیانیه ای در سایت رسمی خود اعلام کرد که محمود الخطیب، رئیس باشگاه و پس از ارائه و تایید هیات مدیره با ارسال نامه ای به اتحادیه باشگاه های حرفه ای از اتحادیه باشگاه های حرفه ای درخواست کرده است. برای ارتباط با باشگاه پیرامیدز، باشگاه الاهلی را قادر می سازد تا کل ارزش مالی بلیت های درجه سه (راست) اختصاص داده شده به الاهلی را در طول مسابقه بپردازد.

وی افزود: با توجه به گرانی بلیت اعلام شده در شرایط سخت اقتصادی، ارزش 7500 بلیت لیگ دسته سوم “یمین” که هواداران الاهلی خریداری کرده اند را به شرطی که مبلغ جمع آوری شده باشد پرداخت خواهد کرد. از طرف هواداران به صاحبان آنها بازگردانده می شود و این مبلغ نیز از طرف هواداران به صاحبان آنها بازگردانده می شود.

وی توضیح داد که الاهلی قبلاً نامه ای به تاریخ 13 جولای به فدراسیون ارسال کرده بود و تصمیم خود را مبنی بر کاهش قیمت بلیت لیگ دسته سوم برای تمام بازی های آینده به 50 پوند اعلام کرده بود و به دلیل اینکه این مبلغ کمتر از قیمت بلیت که بالغ بر 75 پوند است، تصمیم گرفته شد که مابه التفاوت مالی شرکت مسئول بلیت ها را متقبل شود تا باری از دوش هواداران الاهلی بکاهد.

قابل ذکر است که مدیریت پیرامیدز تصمیم گرفت بلیت های درجه سه را به قیمت 200 پوند به هواداران الاهلی بفروشد در حالی که ارزش بلیت های درجه یک 2000 پوند و کابین اصلی آن 5000 پوند است.

پیرامیدز در حال حاضر با 68 امتیاز از 28 بازی در صدر جدول قرار دارد و الاهلی با 63 امتیاز از 25 بازی در رده دوم قرار دارد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا