اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

افزایش تعداد میلیونرها در امارات و کاهش آن در بریتانیا

بر اساس گزارش مهاجرت خصوصی هنلی، امارات برای سومین سال متوالی به عنوان بزرگ‌ترین مقصد ثروت در جهان شناخته شده است.

گزارش بانک سوئیس UBS پیش‌بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۸، بریتانیا – که منبع مهاجرت بسیاری از ثروتمندان به امارات است – با کاهش ۱۷ درصدی جمعیت میلیونرهای خود مواجه خواهد شد.

افراد با ثروت بالا معمولاً به دلیل نارضایتی از سیستم‌های موجود، به مهاجرت به کشورهای دیگر روی می‌آورند و مقصدهایی مانند دبی، که معاف از مالیات است، را انتخاب می‌کنند.

طبق گزارش هنلی که در ماه ژوئن منتشر شده، امارات تا پایان سال ۲۰۲۴ انتظار ورود خالص ۶۷۰۰ میلیونر از سرتاسر جهان را دارد. این رقم تقریباً دو برابر تعداد میلیونرهایی است که به ایالات متحده، دومین کشور در این فهرست، وارد می‌شوند؛ جایی که پیش‌بینی می‌شود ۳۸۰۰ میلیونر به آنجا مهاجرت کنند.

این گزارش می‌گوید: «امارات با معافیت از مالیات بر درآمد، ویزای طلایی، سبک زندگی لوکس و موقعیت استراتژیک خود، به عنوان مقصد نخست جهانی برای مهاجرت میلیونرها تثبیت شده است. ویزای طلایی امارات به ساکنان خارجی اجازه می‌دهد که به مدت طولانی در این کشور زندگی، کار یا تحصیل کنند.»

در مقابل، بریتانیا قرار است جمعیت میلیونرهای خود را از ۳ میلیون نفر در سال گذشته به ۲.۵ میلیون نفر تا سال ۲۰۲۸ کاهش دهد. قابل ذکر است که جمعیت میلیونرهای بریتانیا، که سومین بالاترین تعداد در جهان را دارد، شامل بسیاری از ساکنان خارجی از کشورهایی مانند روسیه، خاورمیانه و دیگر مناطق است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا