اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

استخدام 425 شهروند امارتی در بخش بهداشت و درمان خصوصی

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، وزارت منابع انسانی و بومی سازی اعلام کرد که 425 شهروند امارات را در بخش بهداشت و درمان خصوصی استخدام کرده است، پس از اینکه آنها در برنامه “نافس” برای “توسعه نیروی کار بخش بهداشت” ثبت نام کرده بودند، از طریق “قرارداد کار شهروند دانشجو”. در حال حاضر در حال استخدام بیش از 1600 شهروند ثبت نام کرده در این برنامه هستند.

وزارت با همکاری “نافس”، “قرارداد کار شهروند دانشجو” را ایجاد کرده است، که در آن این نوع قراردادها بین کارفرما و شهروند ثبت نام کرده در یکی از برنامه های مورد حمایت و تأیید “نافس” منعقد می شود. به موجب این قرارداد، دانشجو از حمایت شرکت و حقوقی به میزان حداقل 4000 درهم که از طریق سیستم حفاظت از دستمزدها پرداخت می شود، بهره مند می شود. همچنین در یکی از صندوق های بازنشستگی معتبر در کشور ثبت نام می شود و بر اساس پیشرفت تحصیلی، پاداش مالی از “نافس” دریافت می کند. پس از فارغ التحصیلی، دانشجو در شرکت استخدام می شود و بر اساس مدرک تحصیلی از حمایت مالی “نافس” بهره مند می شود.

شهروندان استخدام شده در شرکت ها با “قرارداد کار شهروند دانشجو” در نرخ بومی سازی مورد نیاز شرکت ها محسوب می شوند. وزارت در بیانیه ای، به موفقیت چشمگیر “قرارداد کار شهروند دانشجو” اشاره کرد که در استقبال گسترده جوانان شهروند برای ثبت نام در برنامه های حمایتی “نافس”، به ویژه برنامه “توسعه نیروی کار بخش بهداشت”، و نرخ های قابل توجه استخدام دانشجویانی که الزامات این برنامه ها را تکمیل می کنند، متجلی شده است.

وزارت افزود که این موفقیت، اثربخشی مشارکت و همکاری بین وزارت منابع انسانی و بومی سازی، برنامه “نافس” از یک سو و بخش خصوصی از سوی دیگر در آموزش، توانمندسازی و استخدام نیروهای امارتی در بخش خصوصی و تقویت رقابت پذیری آنها را منعکس می کند. همچنین از تلاش شرکت هایی که با شهروندان طبق “قرارداد کار شهروند دانشجو” قرارداد بسته اند، قدردانی کرد.

وزارت همچنین از مؤسسات بهداشتی و درمانی خصوصی که “قراردادهای کار شهروند دانشجو” منعقد کرده اند، از جمله بیمارستان های مدیکلینیک، ان ام سی رویال، بیمارستان های برجیل، گروه خدمات بهداشتی و پزشکی (بیمارستان مردف و بیمارستان خصوصی القرهود) و بیمارستان بین المللی مدرن، تقدیر کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا