اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

از فروش عطر در خیابان‌های آمریکا تا موفقیت در دبی

کبیر جوشی، که روزگاری در خیابان‌های آمریکا به فروش عطر مشغول بود، اکنون به عنوان مدیرعامل یک شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری و توسعه املاک در امارات شناخته می‌شود. او تا کنون در پروژه‌های املاک به ارزش 1.5 میلیارد درهم مشاوره داده است.

جوشی، مؤسس و مدیرعامل Vantage Capital و Vantage Properties، می‌گوید: “دبی اکنون جزئی از وجود من شده است. نمی‌توانم به هیچ مکان دیگری فکر کنم، حتی به وطن خود.”

او در یک خانواده طبقه متوسط به دنیا آمد و به دلیل شغل نظامی پدرش در شهرهای مختلف بزرگ شد. در سنین جوانی به آمریکا مهاجرت کرد و در دانشگاه فلوریدای مرکزی تحصیل کرد. اما پس از یک حادثه جدی در هند که باعث فلج شدن دست راستش شد، مجبور شد تحصیلات خود را از راه دور در پنجاب به پایان برساند.

پس از بازگشت به آمریکا، جوشی کار خود را با فروش عطر در پارکینگ‌های شیکاگو آغاز کرد و سپس به یک مرکز تماس در واشنگتن دی‌سی پیوست. این تجربیات به او کمک کرد تا وارد بازار املاک شود. در سال ۲۰۰۳، او در یک نمایشگاه املاک دبی در نیویورک شرکت کرد و تصمیم گرفت به این بازار ورود کند.

در سال ۲۰۰۴، پس از ازدواج، به دبی سفر کرد و با تیم فروش Dubai Holding همکاری کرد. در سال ۲۰۱۹، او شرکت Vantage Capital Advisory را راه‌اندازی کرد و در سال ۲۰۲۳ Vantage Properties را تأسیس کرد.

جوشی با یک تیم ۱۲ نفره در حال توسعه پروژه‌های مختلفی به ارزش ۳۷۰ میلیون درهم است و امیدوار است در سه ماه آینده تعداد اعضای تیم خود را دو برابر کند.

او بر این باور است که حادثه جدی در هند و مهاجرت به دبی دو نقطه عطف مهم در زندگی‌اش بوده‌اند که به او اعتماد به نفس و فرصت‌های بی‌نظیری را ارائه داده‌اند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا