اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

احمد بن محمد: “با حمایت رهبری خردمند، بخش ورزشی به مسیر دستاوردها در تمام محافل ورزشی و مسابقات المپیک ادامه می‌دهد”

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم، نائب دوم حاکم دبی و رئیس کمیته ملی المپیک، از حمایتی که رهبری خردمند از بخش ورزش کشور ارائه می‌دهد، تقدیر کرد و بر اهمیت فراهم کردن تمام امکانات و توجه به ورزشکاران از رشته‌های مختلف به منظور تقویت جایگاه کشور در نقشه ورزش جهانی تأکید نمود. او همچنین بر ادامه موفقیت‌ها و دستاوردهای ورزشی در تمام محافل، به ویژه در مسابقات و رقابت‌های المپیک، تأکید کرد و گفت که کمیته ملی المپیک به دنبال توسعه مدلی پایدار برای ورزش است که توانمندی‌های ورزشکاران ملی را تقویت کند و به آن‌ها کمک نماید تا به دستاوردهای جهانی دست یابند و نام امارات را در بزرگ‌ترین محافل ورزشی به اهتزاز درآورند.

این سخنان به مناسبت مشارکت هیئت امارات در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک پاریس 2024 بیان شد. شیخ احمد از مسئولان هیئت ورزشی کشور در “پاریس 2024” خواست تا تمام امکانات و شرایط لازم را برای ورزشکاران فراهم کنند و از آن‌ها در طول مسابقات حمایت نمایند تا بهترین نمایش را داشته باشند و بار دیگر به دنبال تحقق رویای المپیک باشند. او از تمامی نهادهای ورزشی و عمومی کشور به خاطر حمایت از هیئت ورزشی امارات در المپیک پاریس 2024 تشکر کرد.

شیخ احمد همچنین از تلاش‌های ورزشکاران اماراتی در 40 سال گذشته از مشارکت‌های المپیکی، که از سال 1984 در لوس آنجلس آغاز شد، قدردانی کرد و آن را نقطه شروع موفقیت‌های پی در پی دانست. او به ایستگاه‌های تاریخی مشارکت امارات در بازی‌های المپیک اشاره کرد و گفت که این تجربیات باید مورد تأمل و استفاده قرار گیرد تا اهداف و آرزوها از نمایندگی به رقابت و از نمایش شایسته به صعود بر سکوهای قهرمانی ارتقاء یابد.

او افزود که فدراسیون‌های ورزشی پس از المپیک توکیو 2020، با برنامه‌ریزی و آماده‌سازی‌های لازم، شایستگی حضور در المپیک پاریس 2024 را کسب کرده‌اند. این دوره از بازی‌ها پس از 100 سال به همان شهر بازمی‌گردد و شامل 32 رشته ورزشی است که در آن 10,500 ورزشکار از سراسر جهان به مدت 19 روز در 329 مسابقه رقابت خواهند کرد.

شیخ احمد به اهمیت بالای مشارکت هیئت امارات در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک پاریس 2024 اشاره کرد و از راه‌اندازی ابتکار “خانه المپیک اماراتی” در حاشیه این رویداد به عنوان نشانه‌ای از حضور ملی در مهم‌ترین رویدادهای ورزشی، قدردانی کرد. او این خانه را نمادی از میراث فرهنگی و تاریخی امارات دانست که در یک رویداد جهانی مورد توجه قرار می‌گیرد.

در پایان، او به نقش بارز و شهرت خوب بخش‌های ملی و توانمندی‌های بالای جوانان کشور در تمامی زمینه‌ها اشاره کرد و از حضور نیروهای پلیس امارات در تأمین امنیت رویدادهای المپیک پاریس قدردانی کرد، که این امر نشان‌دهنده اعتماد جهانی به کشور و توانایی آن در برگزاری موفقیت‌آمیز رویدادهای مختلف است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا