اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

اجرای طرح بهبود ترافیک در خیابان شیخ محمد بن زاید

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، هیئت راه‌ها و حمل و نقل دبی اقدام به اجرای بهبودهای ترافیکی در خیابان شیخ محمد بن زاید کرده است. این پروژه شامل گسترش سطحی خروجی 55 به سمت خیابان الرباط به طول 600 متر و افزایش فاصله تداخل ترافیکی است، به طوری که یک مسیر جدید اضافه شده و تعداد مسیرها به 3 افزایش یافته است.

این گسترش سطحی در خروجی 55 از جمله پروژه‌های توسعه‌ای مهم به شمار می‌آید، زیرا به طور مستقیم به افزایش ایمنی ترافیکی و ظرفیت پذیرش خروجی از خیابان شیخ محمد بن زاید به خیابان الرباط کمک می‌کند. ظرفیت این خروجی از 3000 خودرو در ساعت به 4500 خودرو در ساعت افزایش یافته که معادل 50% افزایش است. همچنین زمان سفر خودروها از خیابان شیخ محمد بن زاید به خیابان الرباط به سمت معبر خلیج تجاری از 10 دقیقه به 4 دقیقه کاهش یافته که به معنای کاهش 60% است.

هیئت تأکید کرده است که این گسترش ترافیکی در خروجی به سمت خیابان الرباط جزء پروژه‌های توسعه‌ای است که در سال 2024 اجرا خواهد شد و شامل بیش از 45 نقطه در سطح امارت دبی می‌باشد. هدف از این پروژه‌ها همگام‌سازی و حمایت از رشد پایدار امارت و در نهایت تحقق خوشبختی و رفاه برای ساکنان است تا دبی به بهترین شهر برای زندگی تبدیل شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا