اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

ابوظبی اسلامی و مرکز نوآوری در حال همکاری برای تسریع پذیرش فناوری مالی هستند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، بانک اسلامی ابوظبی از همکاری راهبردی با مرکز نوآوری مرکز مالی بین‌المللی دبی، اولین و بزرگ‌ترین شتاب‌دهنده تجاری در بخش فناوری مالی در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا با هدف تسریع پذیرش فناوری مالی این بانک همچنین به عنوان “شریک اصلی” در برنامه اکتشاف نوآوری های جدید در سال 2024 که توسط “Innovation Hub” برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

از طریق این همکاری، یک برنامه ویژه برای کمک به ADIB در کشف و پیاده سازی پروژه ها و راه حل های فناوری مالی پیشرفته ایجاد می شود. مرکز نوآوری جلسات نظرسنجی سالانه را با همکاری ابوظبی اسلامی برای تعیین نیازهای خاص شرکت ها در زمینه نوآوری های فناوری مالی برگزار می کند.
مرکز نوآوری با استفاده از شبکه گسترده خود، سپس به دنبال استارت آپ های امیدوارکننده ای خواهد بود که راه حل های نوآورانه فناوری مالی را برای رفع این نیازها ارائه می دهند. پس از فرآیند انتخاب و ارزیابی داوطلبان، ADIB با بهترین شرکت‌های فین‌تک واجد شرایط دیدار خواهد کرد تا نامزدهای نهایی هر رشته را انتخاب کنند.

فرناندو پلازا، مدیر ارشد دیجیتال بانک اسلامی ابوظبی، گفت: «همکاری استراتژیک ما با مرکز نوآوری گواه تعهد ما به پذیرش فناوری‌های مدرن و ارتقای فرهنگ نوآوری در بانک اسلامی ابوظبی است. ما همچنین کاملاً مطمئن هستیم که این همکاری افق‌هایی را برای فرصت‌های رشد بیشتر باز می‌کند و ما را قادر می‌سازد تا تجربه بانکی بهتری را برای مشتریان خود فراهم کنیم.» وی افزود: این همکاری همچنین به پیشرفت بخش مالی در امارات کمک می کند و جایگاه این کشور را در بین کشورهای پیشرو در پذیرش نوآوری های فناوری مالی در سراسر جهان تثبیت می کند.
به نوبه خود، مدیر عامل مرکز نوآوری در مرکز مالی بین المللی دبی، محمد البلوشی، گفت: ما خوشحالیم که از بانک اسلامی ابوظبی به عنوان یک شریک بزرگ استقبال می کنیم و مطمئن هستیم که این همکاری فرصت های بی سابقه ای را برای بانک اسلامی فراهم خواهد کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا