اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

ابوظبی از ۲۹ ژوئیه مناطق جدید پارکینگ پولی را اعلام کرد

این ابتکار به منظور کاهش موارد پارکینگ غیرقانونی طراحی شده است.

از دوشنبه، ۲۹ ژوئیه، پارکینگ پولی در دو منطقه ابوظبی معرفی می‌شود.

مقامات روز شنبه اعلام کردند که از دوشنبه، ۲۹ ژوئیه، پارکینگ پولی در دو منطقه ابوظبی، یعنی منطقه تجاری خلیفه و اتحادیه پلازا در شهر خلیفه راه‌اندازی خواهد شد.

سه بخش در این مناطق اکنون دارای پارکینگ پولی خواهند بود: SW2، SE45 و SE48.

بخش SE48 در محل دفتر مرکزی هواپیمایی اتحاد واقع در خیابان ال‌میرِف قرار دارد و شامل ۶۹۴ فضای پارکینگ است که از این تعداد، ۳ فضای آن برای افراد دارای ناتوانی اختصاص داده شده است.

بخش SE45 در اتحادیه پلازا بین خیابان ال‌میرِف و خیابان ال‌ابتسامه واقع شده و شامل ۱۲۸۳ فضای پارکینگ است که ۱۷ فضای آن برای افراد دارای ناتوانی در نظر گرفته شده است.

بخش SW2 بین خیابان ال‌مارموق در غرب و خیابان ال‌قلیید در شرق قرار دارد و از شمال به خیابان ذیاب بن عیسی و از جنوب به خیابان ال‌مرحبین محدود می‌شود. این بخش شامل ۵۲۳ فضای پارکینگ است که ۱۷ فضای آن برای افراد دارای ناتوانی اختصاص یافته است.

سرویس مواقف فعال خواهد شد و کارهای زیرساختی به پایان رسیده و تابلوهای راهنما نصب شده‌اند، به گفته ابوظبی موبیلیتی (AD Mobility) در یک پست در شبکه X.

این ابتکار به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای کاهش موارد پارکینگ غیرقانونی و بهبود ایمنی و امنیت انجام می‌شود.

مقامات همچنین بروشورهایی را توزیع کرده‌اند که سیستم پارکینگ عمومی را توضیح می‌دهد تا افراد و کسب‌وکارها را از تغییرات جدید مطلع کنند.

مواقف، یک نهاد دولتی تحت مدیریت AD Mobility، مدیریت و سازماندهی فضاهای پارکینگ در امارت را بر عهده دارد.

این نهاد فضاهای پارکینگ را به انواع مختلف تقسیم‌بندی کرده و راهنمایی‌هایی برای هزینه‌ها تعیین کرده است. جزئیات هزینه‌های دو منطقه جدید تحت مواقف هنوز مشخص نشده است.

به طور کلی، مناطق پارکینگ مواقف به دو نوع تقسیم می‌شوند: پریمیوم و استاندارد. در نوع پریمیوم (تابلوهای سفید و آبی)، هزینه‌ها ۳ درهم در ساعت برای حداکثر چهار ساعت از ۸ صبح تا ۱۲ شب است. نوع استاندارد (تابلوهای سیاه و آبی) ۲ درهم در ساعت یا ۱۵ درهم برای ۲۴ ساعت هزینه دارد و در روزهای یکشنبه و تعطیلات عمومی رایگان است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا