اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

آموزش مدرسه امارات 3 سرویس دیجیتال را بازطراحی می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، بنیاد آموزش مدارس امارات 3 سرویس به روز را راه اندازی کرد که در راستای چشم انداز موسسه مبنی بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان و همچنین در راستای طرح “رویکرد امارات برای طراحی خدمات دولتی 2.0” که هدف آن بهبود کیفیت خدمات است، دوباره طراحی کرد.

خدمات سه گانه ای که بازطراحی و راه اندازی شد شامل خدمات درخواست تصدیق گواهینامه مدرسه – آموزش عمومی، خدمات درخواست صدور گواهی پیوسته تحصیل برای دانش آموز مدرسه دولتی و خدمات درخواست صدور گواهینامه بود. گواهینامه ای که ممکن است مربوط به شرکت در امتحان برای دانش آموز مکتب خانه باشد.

در ماه‌های گذشته، شرکت برای سازماندهی جلسات طوفان فکری بسیاری با هدف بهبود خدمات خود و اندازه‌گیری میزان برآورده شدن آنها با خواسته‌های مشتریان تلاش کرده است.

همچنین مشاهدات کاربران خدمات را مورد بررسی قرار داد، گزارش تجربه کاربر، تمام گزارش‌های بازخورد خدمات دریافتی از مقامات مربوطه، و نتایج شاخص‌های عملکرد خدمات را نیز با هدف بهبود تجربه مشتری، از طریق رصدخانه خدمات تجزیه و تحلیل کرد.

این موسسه به طور مداوم در تلاش است تا خدمات خود را ارزیابی کند و مشتریان و دانشجویان را در روند نوسازی آن مشارکت دهد، زیرا آنها در توسعه آن شریک هستند با دستیابی به عنصری از فعال بودن و انعطاف پذیری در ارائه یک تجربه خدماتی که خواسته های مشتریان را برآورده می کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا