اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

آموزش امارات بازدیدهای بین المللی را برای 270 دانش آموز سازماندهی می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، بنیاد آموزش مدارس امارات بازدیدهای بین المللی را برای 270 دانش آموز دختر و پسر به عنوان بخشی از برنامه “تابستان ما در خارج از کشور” که در سال تحصیلی 2023-2024 به برتری علمی و شناختی دست یافتند، از چهار کشور ژاپن، چین، کره و سنگاپور.

این برنامه با هدف توسعه توانایی‌های دانش‌آموزان برای کاوش و یادگیری، و تقویت تجربیات و مهارت‌های آن‌ها با فراهم کردن فرصتی برای یادگیری در مورد تجربیات جدید شناختی و فرهنگی، از طریق کارگاه‌های آموزشی و بازدید از تعدادی از دانشگاه‌ها و آکادمی‌های بین‌المللی، انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد امارات برای آموزش مدارس، مهندس محمد القاسم، تأیید کرد که برنامه “تابستان ما در خارج از کشور” در چارچوب تمایل بنیاد به پیشرفت و توسعه استعدادهای دانش آموزان با قرار دادن آنها در معرض تجربیات الهام بخش علمی و فرهنگی جهانی است. که به آنها در طول سفر آموزشی آینده کمک می کند و افق های تعالی بیشتری را برای آنها باز می کند. وی توضیح داد که این برنامه فرصتی را برای دانشجویان فراهم می کند تا در مورد معتبرترین دانشگاه ها و موسسات بین المللی که در زمینه های نوآوری و هوش مصنوعی پیشرو جنبش جهانی هستند و بسیاری از زمینه های علمی و بشردوستانه اطلاعات کسب کنند تا بتوانند به ارتقا و غنا بخشیدن به سطح علمی خود بپردازند. روحیه خلاقیت و نوآوری در روح و روان دانش آموزان ما ایجاد می شود، مهارت های متنوع آنها را توسعه می دهد و همچنین به آنها کمک می کند تا برای مراحل بعدی آموزش خود برنامه ریزی کنند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا