اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

آماده سازی 100 هزار نفر از جوانان رهبری امارات در «امنیت سایبری»

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شورای امنیت سایبری امارات متحده عربی موفق به آماده سازی بیش از 100 هزار نفر از جوانان رهبری امارات در حوزه امنیت سایبری و تقویت مهارت های تفکر خلاقانه شده است.

این اقدام، تلاش شورا برای توانمندسازی جوانان امارات در این حوزه حیاتی و تجهیز آنها با مهارت ها و دانش لازم برای حفاظت از فضای سایبری و ایجاد نسلی جدید قادر به رهبری یکی از مهم ترین بخش های راهبردی را تأکید می کند. این امر به حفاظت از دستاوردهای ملی و شکل دهی به آینده ای امیدوارکننده برای بخش دیجیتال در امارات کمک خواهد کرد.

جوانان امارات در 9 بخش راهبردی شامل بهداشت، آموزش، انرژی، حمل و نقل، غذا، خدمات مالی، خدمات دولتی، زیرساخت های دیجیتال و فضا آموزش دیده اند. این برنامه های آموزشی و توانمندسازی تعاملی بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی در زمینه امنیت سایبری طراحی شده اند.

همچنین شورای امنیت سایبری برنامه های آگاهی بخشی را برای بیش از 200 هزار نفر اجرا کرده و بیش از 350 مربی تربیت کرده است که به توانمندسازی نسلی آگاه و خلاق از جوانان برای رهبری آینده امنیت سایبری کمک می کند.

رئیس شورای امنیت سایبری، دکتر محمد حمد الکویتی، گفت جوانان امارات هسته مرکزی مسیر توسعه پایدار و رهبران آینده این کشور هستند. امارات به رهنمودهای رهبری خردمندانه خود، اهمیت آماده سازی نسل جدیدی از جوانان در همه زمینه ها، به ویژه امنیت سایبری را به خوبی درک کرده است.

وی تأکید کرد شورای امنیت سایبری متعهد به توانمندسازی و آماده سازی جوانان امارات است و با راه اندازی ابتکارات مختلف به تقویت فرهنگ امنیت سایبری در میان جوانان و افزایش توانایی آنها برای مقابله با چالش های آینده در این حوزه حیاتی کمک می کند. شورا همچنان در تلاش است تا مشارکت های راهبردی با نهادهای آموزشی و بخش خصوصی ایجاد کند تا محیطی محرک برای خلاقیت و نوآوری در امنیت سایبری فراهم آورد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا