اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

آغاز فینال نسخه اول لیگ ورزش‌های الکترونیکی امارات 2024

فینال اولین نسخه از لیگ ورزش‌های الکترونیکی امارات در روز جمعه آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت و روز یکشنبه به پایان می‌رسد. این مسابقات در چهار بازی شامل فوتبال الکترونیکی، لیگ افسانه‌ها (Legends of League)، فالورانت (Valorant) و موبایل لجند (MLBB) برگزار می‌شود.

مراحل اولیه این رقابت‌ها به‌صورت آنلاین هفته گذشته با شرکت تمامی بازیکنان ثبت‌نام شده به‌صورت فردی (از خارج از باشگاه‌ها) آغاز شد. در مجموع ۳۱۷ بازیکن در این نسخه از مسابقات شرکت کردند و از میان آن‌ها ۱۰۰ بازیکن به نهایی‌ها راه یافتند.

فینال مسابقه لیگ افسانه‌ها روز جمعه برگزار می‌شود، در حالی که صبح روز شنبه تصفیه‌های گروهی بازی FC24 انجام خواهد شد و در عصر همان روز، نهایی بازی “فالورانت” برگزار می‌شود. برنامه روز یکشنبه شامل نهایی مسابقه FC24 در صبح و مراسم اختتامیه برای معرفی برندگان در ساعت ۸ شب خواهد بود.

در مسابقه فوتبال الکترونیکی، ۱۱ باشگاه شامل العین، الوصل، النصر، شباب الأهلي، الجزیره، عجمان، خورفکان، بنی یاس، اتحاد کلباء، الفجیره و البطائح شرکت دارند که هر باشگاه با دو بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره در این رقابت‌ها حضور دارد.

سعید الطاهر، دبیرکل فدراسیون، تأکید کرد که رقابت‌های مرحله اول لیگ ورزش‌های الکترونیکی امارات بسیار قوی بوده و سطح بالای بازیکنان در امارات را به نمایش گذاشته است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا